קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

עוף קארי ממהר

עוף קארי ממהר
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ראשונית? עוף קארי ממהר יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה אחת מכילה 321 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מ מתכונים פשוט יש 428 אוהדים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. גשו לסופר וקנו בצל, חצאי חזה עוף, צימוקים זהובים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בצימוקים זהובים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תפוח מתפורר עם צימוקים זהובים כקינוח. עם כפית ציון 67% המנה הזאת טובה. נסו עוף קארי ממהר, עוף קארי ממהר, ו עוף קארי ממהר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
רעננות מבריקה מחמיאה לטעמים הפריכים והיבשים של אשכוליות, תפוחים ופלפל לבן בגרונר האוסטרי המצטיין הזה. היין המושלם לימי חוף, ימי פיקניק, וכל יום.