קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

עוף קריבי

עוף קריבי
עוף קריבי הוא חלב חינם ומספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 311 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו במרכז אמריקה. אם יש לכם פטרוזיליה, פלפל, אבקת שוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. . נסו עוף מנגל קריבי, עוף קריבי, ו עוף קריבי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

הקאריביים בתפריט? נסה זיווג עם Gewurztraminer, פינו גרי, ו ריזלינג. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. ה-Zind-Humbrecht Calcaire Gewurztraminer עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 43 דולר לבקבוק.
Zind-Humbrecht Calcaire Gewurztraminer
Zind-Humbrecht Calcaire Gewurztraminer
יין זה מראה אף מעודן להפליא עם התמדה ארומטית גדולה שבו ורדים עתיקים, עור ותבלינים מושקים לשלב יחד. החיך אלגנטי, כמו גם מוצק. המתיקות שיורית אינה מביאה כל כבדות; במקום זאת, היא מאפשרת שילוב טוב יותר של המבנה הטאני.התאמה מצוינת למנות מתובלות או גבינות חזקות כמו גם מאכלים עשירים פטה או אסיה.