קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות32
מגזין

עזור לעצמך סלט אורז טונה

עזור לעצמך סלט אורז טונה
זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. גשו לסופר וקנו שמן זית, בצלים אביביים, מיונז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו סלט אורז טונה, סלט טונה ואורז חום, ו סלט טונה ואורז איטלקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
האורז המבושל יהיה probablyclumped יחד, כך לשבור אותו בקערת ערבוב alarge. פתית בטונה, ולאחר מכן לערבב את האפונה, פלפלים, עגבניות, בצל אביב, פטרוזיליה וזיתים, אם אתה משתמש בהם.מערבבים דרך המיונז, lemonjuice ושמן זית ומתבלים לפי הטעם.מכסים את הקערה עם סרט נצמד או placeבמכל פלסטיק גדול ולתת לאחוזתך לשרת את עצמם כאשר הם רעבים.
מרכיבים שתצטרך
בצל אביבבצל אביב
אורז מבושלאורז מבושל
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות ניקל & ניקל האריס יין מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 40 דולר לבקבוק.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.