קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות26
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עטיפות חומוס מתובלות הודיות

עטיפות חומוס מתובלות הודיות
המתכון עטיפות חומוס מתובל הודי מוכן תוך כ-30 דקות והוא בהחלט מרהיב לקטו אובו צמחוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 22% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 318 קלוריות, 14 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. 114 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. הרבה אנשים מאוד אהבו את התוספת הזו. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם פלפל קאיין, שעועית גרבנזו, שיני שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון נהדר של 89%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עטיפות טלה מתובלות הודיות, עטיפות תפוחי אדמה הודיות מתובלות, ו לחם שטוח חומוס מתובל הודי.

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים מרכיבי ראיטה; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
RaitaRaita
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
לעטיפות, במחבת טפלון מצופה בתרסיס בישול, מחממים שמן על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
עוטףעוטף
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים בצל; מבשלים ומערבבים עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
מוסיפים ג ' ינג ' ר, שום ותבלינים; מבשלים ומערבבים 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
5
מערבבים חומוס ועגבניות. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, במשך 5-8 דקות או עד להסמכה קלה, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
עגבנייהעגבנייה
6
בסמוך למרכז כל טורטיה מסדרים תערובת תרד וחומוס; למעלה עם ראיטה.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
טורטיהטורטיה
תרדתרד
RaitaRaita
7
מגלגלים היטב; מגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול

יין מומלץ: ריזלינג, Gruener Veltliner, ורוד נוצץ

ריזלינג, גרונר וולטלינר ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור ההודי. היין הטוב ביותר לאוכל הודי יהיה תלוי במנה, כמובן, אך ניתן להגיש את הבחירות הללו צוננות ויש להן מתיקות מסוימת כדי להשלים את החריפות והטעמים המורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דר 'שחרר את דר' ל ' ריזלינג. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -11 דולר.
לשחרר את ד ר ל ריזלינג
לשחרר את ד ר ל ריזלינג
"...ערך מורכב להפליא ויוצא דופן בריזלינג כמעט יבש... לימון, תפוח ירוק, אבן רטובה וניחוחות פרחוניים קלים ואחריהם חיך פריך ורווי צפחה וגימור של הדרים ותפוחים עסיסיים, שמני אגוזים, מלחים מינרליים ואבן רטובה..."- עו "ד יין" יין זה צריך להיות אחת העסקאות הטובות ביותר במוזל ריזלינג. ריזלינג 'המבוא' של ארנסט שחרר מסומן בטעמים של אפרסק טרי ומשמש, המאוזן בכמות לא מבוטלת של חומציות מרעננת. אפריטיף נהדר."- מגזין אוכל ויין