קושיקל
מוכן ב14 דק.
מנות3
ציון בריאות20
מגזין

פאד תאי

פאד תאי
זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, אם יש לך כרוב נאפה, בוטנים קלויים, כוסברה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. עם כפית ציון של 52% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: פודלים תאילנדים, פאד תאילנדי צמחוני עם Zoodles, ו ספגטי סקווש פאד תאילנדי עם עוף-Paleo.

מרכיבים

2ביציםביצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב דגים (nam pla)רוטב דגים (nam pla)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצה(או מנטה קצוצה ופטרוזיליה שטוחה!)כוסברה טרייה קצוצה(או מנטה קצוצה ופטרוזיליה שטוחה!)1שן שום, טחוןשן שום, טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2ליים, לרבעיםליים, לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי שעועית מונגנבטי שעועית מונג9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקראש קטן נאפה כרוב, מגורר (אודותראש קטן נאפה כרוב, מגורר (אודות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי פלפל אדום, או לפי הטעםפתיתי פלפל אדום, או לפי הטעם113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)fettuccine-רוחב אורז מקל אטריות (או fettecine!)fettuccine-רוחב אורז מקל אטריות (או fettecine!)2(חוֹרֶף)חומץ אורזחומץ אורז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קלויים, קצוץבוטנים קלויים, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קלופים, טופו לחוץ (או עוף מבושל מגורר!)שרימפס קלופים, טופו לחוץ (או עוף מבושל מגורר!)2(חוֹרֶף)הדבק תמרינדיהדבק תמרינדי

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות יבש קריק יקב Chenin Blanc יבש, יין. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יפה זה הוא להפליא בציר עקבי לאחר בציר. אנו מקבלים פרי Chenin Blanc מעולה מחוות וילסון בקלרקסבורג, ומאפשר לנו לייצר יין אקספרסיבי, מגוון וטעים. בהתחלה מערבולת, ארומטיקה של אגס לבן, אננס ובננה באביב קדימה מהזכוכית. על החיך, היין מרענן עם טעמים של מנדרינה בשלה ואפרסקים. Mouthfeel הוא תוסס, אבל עשיר ויש לו creaminess עדין. 100% תסיסה נירוסטה מבטיחה את האוהדים אופי פירות טריים של יין זה למדו להעריך לאורך השנים. זהו סיפטר הקיץ המובהק והיין המושלם להשתלבות בצדפות טריות!