קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

פאד תאילנדי עוף

פאד תאילנדי עוף
עוף פאד תאי הוא חלב חינם מנה עיקרית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 49 גרם חלבון 28 גרם של שומן, וסך הכל 785 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל אסייתי. אם יש לך רוטב דגים אסייתי, נבטי שעועית, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: ספגטי סקווש פאד תאילנדי עם עוף-Paleo, פודלים תאילנדים, ו פאד תאילנדי צמחוני עם Zoodles.

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את העוף ו 1/2 כפית של רוטב הדגים. בקערה אחרת, לשלב את טופו עם עוד 1/2 כפית של רוטב הדגים. בקערה בינונית או נירוסטה, לשלב את הנותרים 5 כפות רוטב דגים עם המים, 1 1/2 כפות של מיץ לימון, חומץ, סוכר, מלח, קאיין.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
מיץ לייםמיץ ליים
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
עוף שלםעוף שלם
חומץחומץ
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
טופוטופו
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בסיר של מים רותחים, מלוחים, מבשלים את הלינגוויני עד לסיום, כ -12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לינגווינילינגוויני
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
ניקוז.
4
בינתיים, בווק או מחבת גדולה, חום 1 כף השמן על חום גבוה בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
5
מוסיפים את העוף ומבשלים, ערבוב, עד שזה עתה נעשה, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
6
הסר. שים עוד כף שמן במחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מוסיף את טופו ומבשל, ערבוב, במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טופוטופו
8
הסר.
9
שים את הנותרים 1 כף שמן במחבת, להוסיף את השום ולבשל, ערבוב, במשך 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מוסיפים את הפסטה ואת תערובת רוטב הדגים. לבשל, ערבוב, עד כמעט כל הנוזל נספג, על 3 דקות. מערבבים את העוף, טופו, ו 1/3 כוס בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
עוף שלםעוף שלם
בוטניםבוטנים
פסטהפסטה
טופוטופו
11
הסר מהחום. מערבבים את הנותרים 1/2 מיץ לימון, נבטי שעועית, וחצי כוסברה. למעלה עם שאר הבוטנים והכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
נבטי שעועיתנבטי שעועית
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
בוטניםבוטנים
12
המלצת יין: כל דבר יותר מאשר לבן פשוט עם קצת סוכר שיורית יהיה חסר טעם עם הטעמים החזקים של פאד תאי. ריזלינג מקליפורניה או אוסטרליה יהיה בסדר.
מרכיבים שתצטרך
ריזלינגריזלינג
סוכרסוכר
ייןיין

מרכיבים

5(חוֹרֶף)רוטב דגים אסייתירוטב דגים אסייתי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קאייןקאיין1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה ארוזים בקלילותעלי כוסברה ארוזים בקלילות3(חוֹרֶף)4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ2(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שקדי חזיר מבושל, חתוך לרצועותשקדי חזיר מבושל, חתוך לרצועות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורז-יין חומץאורז-יין חומץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים מלוחים, קנס קצוץבוטנים מלוחים, קנס קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עצמות, ללא עור (על 3), לחתוך לקוביות 1-inchחזה עוף ללא עצמות, ללא עור (על 3), לחתוך לקוביות 1-inch4(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טופו מוצק, לחתוך לקוביות 1/4 אינץטופו מוצק, לחתוך לקוביות 1/4 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הקלטות השדה Chenin Blanc עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
הקלטות שדה Chenin Blanc
הקלטות שדה Chenin Blanc
טעמים של צדפות, תפוחים סבתא סמית, קמומיל ונרקיס.