קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

פאדג'חמאת בוטנים טבעוני קל

פאדג'חמאת בוטנים טבעוני קל
פאדג'חמאת בוטנים טבעוני קל עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר הקינוחים שלך. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 7 גרם חלבון, 30 גרם שומן, ובסך הכל 530 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. 334 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפ דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם סוכר של קונדיטורים, חמאת בוטנים, מרגרינה טבעונית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 43%. נסו פאדג'חמאת בוטנים שוקולד קל (ללא סוכר מזוקק + טבעוני), פאדג'שוקולד חמאת בוטנים טבעוני, ו בריא טבעוני חמאת בוטנים הסתחרר פאדג עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
משמנים קלות תבנית אפייה בגודל 9 על 9 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
2
בסיר על אש נמוכה, ממיסים מרגרינה.
מרכיבים שתצטרך
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מסירים מהאש ומערבבים פנימה חמאת בוטנים לתערובת אחידה. מערבבים פנימה את הסוכר של הקונדיטורים, מעט בכל פעם, עד לקבלת תערובת אחידה. טפיחה לתוך מוכן פאן ומצננים עד משרד.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
חותכים לריבועים.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

פאדג 'עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ב. סולרה קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.