קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

פאי אבוקדו לימון ליים הטוב ביותר

פאי אבוקדו לימון ליים הטוב ביותר
פאי אבוקדו לימון ליים הטוב ביותר לוקח בערך 40 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 421 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם מיץ ליים, גבינת שמנת, קרום פאי קרקר גרהם ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 37%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם פאי אבוקדו מפתח ליים, אבוקדו-גלידת פאי ליים מפתח, ו פשטידת אבוקדו-ליים עם קרם קוקוס וקרום פיסטוק.

הוראות

1
מערבבים אבוקדו, חלב מרוכז ממותק, גבינת שמנת, מיץ ליים ומיץ לימון בבלנדר עד לקבלת תערובת חלקה; יוצקים לקרום פאי מוכן. מקררים 30 דקות. למעלה עם קצפת להגשה.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד תפוחי אדמה כחולים2 פאונד תפוחי אדמה כחולים
לימון גומילימון גומי
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
חצאי פטל טריים, אוכמניות או פרוסות תותיםחצאי פטל טריים, אוכמניות או פרוסות תותים
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

וין סנטו, קציר מאוחר ריזלינג ולמברוסקו דולצ ' ה הם הבחירות המובילות שלי לפאי. כל היינות האלה מתוקים, וזה חשוב מכיוון שהיין בדרך כלל צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משתלב איתו. אתה יכול לנסות נחש נהר קציר מאוחר ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-16 דולר לבקבוק.
נהר הנחש קציר מאוחר ריזלינג
נהר הנחש קציר מאוחר ריזלינג
עשוי מהענבים שנותרו לתלות על הגפן בכרם עמק ארנה האחוזה שלנו, ריזלינג הקציר המאוחר הוא יין הקינוח המקורי שלנו. לשנת 2011 שלנו יש אף סיד עם רמז למינרלים וגימור דבש. תיהנו מיין זה עם קינוחים על בסיס פירות או כאפריטיף מרענן.