קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג ההודיה
מגזין

פאי דלעת קפוא

פאי דלעת קפוא
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו פאי דלעת קפוא. מתכון זה מכין 8 מנות עם 238 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סוכר, גלידת ונילן, פירורי קרקר גרהם ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם התרשמו מתכון זה. חג ההודיה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 11%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: פאי דלעת קפוא, פאי דלעת קפוא, ו פאי דלעת קפוא.

יין מומלץ: Vin Santo, מוסקטו, יין קרח

פאי דלעת בתפריט? נסה להתאים עם וין סנטו, מוסקטו ויין קרח. וין סנטו הוא בדרך כלל מתוק עם תווים של תבליני אפייה ואגוזים, כך שהוא משתלב ממש טוב עם קינוחים מתובלים בדלעת. גם מוסקטו נוצץ טוב יעבוד, ואם מתחשק לך לבזבז, יין קרח. קוואדי קוואדי אדום אלקטרה מוסקטו עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
קוואדי קוואדי רד אלקטרה מוסקטו
קוואדי קוואדי רד אלקטרה מוסקטו
במשך כמה שנים, כמה מעריצי אלקטרה הנלהבים שלנו מבקשים גרסה אדומה של אלקטרה. בשנת 2000 היה לנו כיף לעשות אצווה קטנה. קבלת הפנים הייתה כל כך מדהימה, שהיא עפה מהדלתות. היין אפילו קיבל מדליית זהב כפולה ביריד סן פרנסיסקו. היא המשיכה לטוס ולזכות במדליות כל שנה מאז.על התווית של אלקטרה אדומה יש מלאך דאיה בשמלה אדומה וזה אחרי רדת החשכה. יכול להיות שהיא הולכת למסיבה. יש משהו מרגש במלאך שלובש שמלה אדומה שהולך למסיבה אחרי רדת החשיכה. זו תהיה מסיבה טובה מאוד.אלקטרה אדומה היא יין טעים עם רק 5% אלכוהול, צבע אדום יפה, טעם מתוק גראפי, ותחושה של פה חריף. זה יין טוב למלאכים לשתות כשהם חוגגים.אנחנו לא ממליצים לשתות אלקטרה אדומה לפני הצהריים. לאלקטרה האדומה יש גישה. אלקטרה האדומה תשנה את הגישה שלך. אם תיקח את רד אלקטרה למסיבה, זה ישנה את הגישה של כולם.