קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

פאי פקאן טקסס

פאי פקאן טקסס
את המתכון פאי טקסס פקאן אפשר להכין בערך שעה ו-20 דקות. מתאים ל-8 מנות. לקינוח הזה יש 425 קלוריות, 4 גרם חלבון ו-12 גרם שומן למנה. מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מושלם לחג ההודיה. גשו לסופר וקנו חומץ, מאפה), תמצית וניל ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא חלב ולקטו אובו. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 20%, וזה די גרוע. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: פאי פקאן טקסס, פאי פקאן ושוקולד טקסס ופאי פקאן של מדינת טקסס.

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים את הסוכר, הקמח, סירופ התירס, הביצים, החומץ והוניל עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים פנימה אגוזי פקאן.
מרכיבים שתצטרך
48 קיסמים עגולים48 קיסמים עגולים
16 צדפות צווארון גולמיות על חצי הקליפה16 צדפות צווארון גולמיות על חצי הקליפה
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
שוש שחור שרשרת נעליים, באורך של כ-2 סנטימטריםשוש שחור שרשרת נעליים, באורך של כ-2 סנטימטרים
קצפת ו/או אבקת סוכר להגשהקצפת ו/או אבקת סוכר להגשה
12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת
בשר לבן מגורר מהודו הצלוי שלךבשר לבן מגורר מהודו הצלוי שלך
ציוד שתשתמש בו
1 מנגו, קלוף, מגולען וקצוץ גס1 מנגו, קלוף, מגולען וקצוץ גס
1 פאונד מתוק של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links קישורים, חתוכים לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'1 פאונד מתוק של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links קישורים, חתוכים לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'
2
יוצקים לקליפת בצק. מכסים את הקצוות בנייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
כוס גבינת קוטג'כוס גבינת קוטג'
ציוד שתשתמש בו
4 בצל ירוק פרוס דק בזווית4 בצל ירוק פרוס דק בזווית
3
אופים ב-350 מעלות למשך 35 דקות.
ציוד שתשתמש בו
דובדבנים, להגשהדובדבנים, להגשה
4
הסר נייר כסף; אופים 25-30 דקות יותר או עד שסכין הננעצת ליד המרכז יוצא נקי. מצננים על רשת. מקררים שאריות.
ציוד שתשתמש בו
שוקולד חלב חום M&m'sשוקולד חלב חום M&m's
דובדבנים, להגשהדובדבנים, להגשה
סכיןסכין
4 בצל ירוק פרוס דק בזווית4 בצל ירוק פרוס דק בזווית

יין מומלץ: מדיירה, פורט Tawny, Pedro Ximenez

פאי פקאן עובד ממש טוב עם מדיירה, טאוני פורט ופדרו שימנז. לפאי פקאן מתוק ואגוזי מגיע יין שיתאים - ליינות הקינוח הללו יש את המתיקות הנכונה ואת התווים האגוזים. אתה יכול לנסות את לואי רודרר קריסטל ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-299 דולר לבקבוק.
לואי רודרר קריסטל ברוט
לואי רודרר קריסטל ברוט
קריסטל, התכשיט והטטה דה קוווה של שמפניה לואי רודרר, נוצר בשנת 1876 עבור הצאר אלכסנדר השני מרוסיה. הוא נשאר נאמן למקורו, בהשראת אלגנטיות וטוהר. קריסטל מיוצר עם סטנדרטים משודרגים של ייצור יין הדורשים מבחר קפדני של קרום, בציר, ענבים ויין. קריסטל מיוצר רק באמצעות הבצירים המשובחים ביותר מקרוס מובטח שמקורו מכרם לואי רודרר. כל המאפיינים יוצאי הדופן של בציר 2002 ממש נתפסו ב-Cristal 2002 הזה, שהוא נדיב ושופע, חושף איזון מושלם בין ריכוז ועדינות, רעננות וינומיות, עוצמה ועידון. בשלוש מילים: גאה, עשיר ומפנק. קריסטל 2002 הוא צהוב מבריק עם דגשים ענבריים בהירים ויש לו מוס יפהפה עם קורדון עדין של בועות מתמשכות וקבועות. האף עז ועדין, חושף תערובת נקייה ומעורבת היטב של טעמים של דבש, קקאו, אגוזי לוז קלויים קלות, פרי הדר מסוכר. פיצוץ מלוח של פירות בשלים בהתקפה, היין חושף פרי אדום, שוקולד לבן, קרמל ומאפה דני, אופייני לקריסטל. המרקם המשיי והמרוכז שלו מסתמך על המבנה האינטנסיבי, העוצמתי והוויני שלו, אך שומר על עידון. החך מצטבר כדי להשיג תחושה טעימה של הרמוניה מעורבת היטב של טעמים. סיומת רעננה עם שמץ של מרירות הופכת אותו כמעט לפריך.