קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פאי קרם שוקולד מריר

פאי קרם שוקולד מריר
פאי קרם שוקולד מריר הוא קינוח צמחוני לקטו אובו . מנה אחת מכילה 345 קלוריות , 6 גרם חלבון ו -17 גרם שומן . תמורת 71 סנט למנה , מתכון זה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. אם יש לכם תמצית וניל, חלב, קליפת מאפה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. למתכון הזה מטעם Taste of Home יש 15 מעריצים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . עם ציון של 32% , המנה הזו לא כל כך מדהימה. נסו פשטידת שמנת שוקולד מריר , עוגיות שחור-לבן: צ'יפס גבינת שמנת ושוקולד מריר סוכר חום כהה , ועוגיות שחור-לבן: שוקולד צ'יפס גבינת שמנת וסוכר חום כהה שוקולד מריר (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול מערבבים את הסוכר, עמילן התירס והמלח. מערבבים פנימה חלב ושוקולד. מבשלים ומערבבים על אש בינונית-גבוהה עד שמסמיך ומבעבע. להפחית את החום; מבשלים ומערבבים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
קרטון גלי כבד מכוסה בנייר כסף (12 אינץ' X 7-1/2 אינץ')קרטון גלי כבד מכוסה בנייר כסף (12 אינץ' X 7-1/2 אינץ')
(מומלץ: Twinkies)(מומלץ: Twinkies)
8 אונקיות שוקולד לא ממותק, מומס ומקורר8 אונקיות שוקולד לא ממותק, מומס ומקורר
1 כדור 8 אונקיות בצק פיצה טרי, חצוי, טמפרטורת החדר1 כדור 8 אונקיות בצק פיצה טרי, חצוי, טמפרטורת החדר
ציוד שתשתמש בו
1 כפית שמן שומשום קלוי 1 כפית רוטב חריף1 כפית שמן שומשום קלוי 1 כפית רוטב חריף
2
מסירים מהאש.
3
מערבבים כמות קטנה של מילוי חם לתוך חלמונים; מחזירים הכל למחבת תוך ערבוב מתמיד. מביאים לרתיחה עדינה; מבשלים ומערבבים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 תערובת עוגת שוקולד שנרכשה בחנות, כמו בטי קרוקר שוקולד מריר סופר לח, אפויה לפי הוראות הקופסה1 תערובת עוגת שוקולד שנרכשה בחנות, כמו בטי קרוקר שוקולד מריר סופר לח, אפויה לפי הוראות הקופסה
ציוד שתשתמש בו
1 פאונד בתפזורת נקניקיית חזיר איטלקית1 פאונד בתפזורת נקניקיית חזיר איטלקית
4
מסירים מהאש.
5
מערבבים בעדינות חמאה ווניל. כף לתוך קליפת בצק. מצננים על רשת. מכסים ומצננים לפחות 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
כוס גבינת קוטג'כוס גבינת קוטג'
48 קיסמים עגולים48 קיסמים עגולים
קיסמים עגוליםקיסמים עגולים
ציוד שתשתמש בו
כפתורי ממתקיםכפתורי ממתקים

יין מומלץ: יציאת Ruby

רובי פורט הן אפשרויות נהדרות עבור פאי קרם שוקולד. פורט רובי הוא יין הקינוח המושלם לעוגת המשי והשוקולד הזו. NV Hunt Country Vineyards Ruby Port Estate בבקבוק עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Hunt Country Vineyards Ruby Port Estate בבקבוקים
NV Hunt Country Vineyards Ruby Port Estate בבקבוקים
מועדף אישי של מנהל ייצור היין שלנו ג'ונתן האנט. הרם את רגליך לאחר העבודה או לאחר ארוחת הערב, לגמו את נמל הרובי שלנו והירגעו. יין זה כולל תווים עשירים של פירות יער וסיומת ארוכה וחלקה. פורט הרובי החלק והלבבי שלנו מתחיל בתערובת של יינות קורו נואר ושמבורצ'ין. לאחר מכן אנו מחזקים את התערובת ב-100% ברנדי ענבים (משקאות חריפים מזוקקים) וממתיקים אותו כדי להביא את כל הטעמים לאיזון מושלם. מגישים בטמפרטורת החדר קרירה.