קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פאי שוקולד דובדבנים

פאי שוקולד דובדבנים
פאי שוקולד דובדבנים הוא קינוח שמגיש 8. צופים בדמות שלך? המתכון הצמחוני לקטו אובו זה מכיל 140 קלוריות, 3 גרם חלבון ו-4 גרם שומן למנה. תמורת 75 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לך דובדבנים חמוצים במים, חלב, מעטפת מאפה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 21%, המנה הזו גרועה למדי. פאי או פרפה מכוסה שוקולד דובדבנים פודינג פאי או פרפה, פיצה דובדבנים קרוסטטה דולצ'ה (צ'רי ריקוטה פאי) עם רוטב דובדבן פורט ופאי שוקולד דובדבנים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מסננים את הדובדבנים, שומרים את הנוזלים. בקערה מערבבים דובדבנים וסוכר; לְהַפְרִישׁ. בסיר גדול מערבבים את החלב ונוזלי הדובדבנים השמורים. מערבבים בתערובת פודינג. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד שהתערובת מגיעה לרתיחה; מבשלים ומערבבים עוד 1-2 דקות או עד שמסמיך. מערבבים פנימה דובדבנים.
מרכיבים שתצטרך
1 קליפת מאפה קפואה (9 אינץ'), אפויה1 קליפת מאפה קפואה (9 אינץ'), אפויה
מעטפת מאפה קפואה (9 אינץ'), אפויהמעטפת מאפה קפואה (9 אינץ'), אפויה
1 קופסת (14-1/2 אונקיות) דובדבנים חמוצים מגולענים במים1 קופסת (14-1/2 אונקיות) דובדבנים חמוצים מגולענים במים
יכול דובדבנים טארט מגולענים במיםיכול דובדבנים טארט מגולענים במים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים לקרום. מצננים על רשת. מקררים שאריות.
מרכיבים שתצטרך
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

ניתן לשלב פאי עם Vin Santo, Late Harvest Riesling ולמברוסקו דולצ'ה. יינות אלה כולם מתוקים, וזה חשוב מכיוון שבדרך כלל יין צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משלב איתו. ה-Bubbly Pink Moscato היחפה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
מוסקטו ורוד בועת יחפה
מוסקטו ורוד בועת יחפה
Moscato Bubbly Pink היחפה מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות פרנהייט), לבעבוע הזה יש ניחוחות וטעמים של יסמין ותפוז מנדרינה בתוספת פטל אדום, תות ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!