קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פאי שוקולד פקאן

פאי שוקולד פקאן
פקאן עוגת שוקולד לוקח בערך 50 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 484 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 33 גרם שומן. אתה מקבל קינוח שמגיש 8. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. גשו לסופר וקנו אגוזי פקאן, ביצים, שמנת מתוקה כבדה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספונקולרי גרוע למדי של 18%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוגות פאי פקאן בורבון שוקולד עם ציפוי פקאן חמאה, עוגות פאי פקאן בורבון שוקולד עם ציפוי פקאן חמאה, ו עוגות פאי פקאן בורבון שוקולד עם ציפוי פקאן חמאה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הסוכר, הקמח והביצים.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את החמאה; מערבבים היטב. מקפלים פנימה שוקולד צ ' יפס ופקאן.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
3
יוצקים לקליפת מאפה.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות מאפהקונכיות מאפה
4
אופים בחום של 350 למשך 35-40 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא עם פירורים לחים והקצוות מתחילים להיסדק. מצננים על רשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
5
מקשטים בקצפת ובצ ' יפס מיניאטורי. יש לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
צ ' יפסצ ' יפס

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

וין סנטו, קציר מאוחר ריזלינג ולמברוסקו דולצ ' ה הם הבחירות המובילות שלי לפאי. כל היינות האלה מתוקים, וזה חשוב מכיוון שהיין בדרך כלל צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משתלב איתו. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מקפאדן קציר מאוחר ריזלינג. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
מקפאדן קציר מאוחר ריזלינג
מקפאדן קציר מאוחר ריזלינג
קציר מאוחר ובוטריטיס-מבורך, כמו צ 'ולטו ד' יקם, זו חוויה נשגבת. משמש דבש פוגש פאי תפוחים אפוי בכוס. פשוט מאוד, זהו יין הקינוח הטוב ביותר שתטעמו, אפילו במחיר כפול, בחייכם.