קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

פבלובה שוקולד דובדבנים

פבלובה שוקולד דובדבנים
אם יש לך חלבונים ביצה, חומץ יין, הדובדבן סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. עם כפית ציון של 23% המנה הזאת די גרועה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו Chocolate Cherry Pavlova, שוקולד פבלובה עם חלב שוקולד צ'יפס קרם קפה, ו פבלובה שוקולד עם מוס מסקרפונה ושוקולד Be.

הוראות

1
תנור חום ל 140C / מאוורר 120c / גז
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
לטאטא את החלבונים ביצה רק עד שהם יוצרים פסגות נוקשות. בהדרגה לטאטא את הסוכר, כמה כפות בכל פעם, לוודא שאתה לטאטא ממש טוב בין כל תוספת. כאשר כל הסוכר נוספה, לשמור whisking במשך כמה דקות עד התערובת היא ממש עבה ומבריק ונראה קצת כמו קצף גילוח. בזהירות מערבבים את cornflour, חומץ, אבקת קקאו ושוקולד עם כפית מתכת גדולה, רק עד incorporated.
מרכיבים שתצטרך
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
קרע גיליון קלף אפייה והשתמש בו כדי לכסות תבנית אפייה. סמן מעגל 25 ס " מ על הנייר. כף מעל תערובת מרנג, מתערבלת לתוך המעגל, בונה את הצדדים קצת, מוכן לשמור על המילוי. מבשלים 1 שעות. השאר לקרר.
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4
כאשר מוכן לשרת, מקציפים את הקרם הכפול ואת הדובדבן סוכר יחד בקערה גדולה עד פסגות רכות טופס. כפית את קומפוט הדובדבן על הקצפת, לגמוע את הקרם, ואז לסובב סביב. מסדרים כמה דובדבנים טריים על גבי לסיים.
מרכיבים שתצטרך
קרם כפולקרם כפול
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי
CompoteCompote
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

פבלובה עובדת ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.