קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 30 דק.
מנות3
ציון בריאות21
מגזין

פג'יטות בסגנון חווה

פג'יטות בסגנון חווה
צריך מנה עיקרית ללא חלב? פאג'יטאס בסגנון חווה יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 37 גרם חלבון, 30 גרם שומן, ובסך הכל 567 קלוריות. מתכון זה משמש 3. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ואספו סטייק אגף בקר, טורטיות קמח, פלפל ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 6 שעות ו -30 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 78%. הציון הזה די טוב. פג'יטות בסגנון יווני, סטייק פג'יטאס-סגנון מטורף, ו חציל-סגנון החווה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
חוררים את סטייק האגף כולו בעזרת מזלג, ומכניסים לשקית רוכסן פלסטיק גדולה הניתנת לסגירה חוזרת.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעסטייק צלע
2
מערבבים בקערה את השמן הצמחי, מיץ הליים, תערובת רוטב החווה, הכמון והפלפל השחור ויוצקים על סטייק האגף. חיל האוויר מתוך השקית, חותם, לקרר לפחות 6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
תערובת רוטב ראנץ יבשתערובת רוטב ראנץ יבש
שמן צמחישמן צמחי
פלפל שחורפלפל שחור
סטייק צלעסטייק צלע
מיץ לייםמיץ ליים
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים גריל חיצוני לחום בינוני-גבוה, ומשמנים קלות את הסורג.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מוציאים את סטייק האגף מהמרינדה, ומנערים להסרת עודפי המרינדה. צולים את הסטייק עד שהוא מראה סימני גריל טובים והחלק הפנימי הוא מידת העשייה הרצויה, כ -10 דקות. מבססים כל צד במרינדה, דואגים לבשל את המרינדה על החלק החיצוני של הסטייק. מדחום לקריאה מיידית המוחדר לאמצע הסטייק אמור לקרוא 130 מעלות פרנהייט (54 מעלות צלזיוס) לבינוני-נדיר.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעסטייק צלע
מרינדהמרינדה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
5
הניחו לסטייק לנוח כ -10 דקות לפני שפורסים דק באלכסון. בזמן שהסטייק נח, צולים את פרוסות הבצל והפלפל הירוק עד שהם מתחילים להשחים, כ -3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
בצלבצל
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
להגשה עוטפים סטייק פרוס עם בצל בגריל ופלפל ירוק בטורטיות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
סטייק פרוססטייק פרוס
עוטףעוטף
בצלבצל

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז ספאנגל נוצצים הם בחירה מצוינת לפאג ' יטאס. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אתה יכול לנסות קשת סונומה פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-20 דולר לבקבוק.
קשת סונומה פינו נואר
קשת סונומה פינו נואר
פינו נואר זה מיושן באלון צרפתי, בעל צבע נופך יפהפה עם ניחוחות של דובדבן בינג, פטל אדום, תבלין אפייה ותווי וניל עדינים. הוא מציג רכות שופעת על החיך יחד עם טעמים של פירות אדומים וכחולים מרוכזים, עם ליבה של דובדבן ופטל כהה עם תווים אוראליים סגולים סגולים. גוף בינוני עם חומציות מאוזנת המרימה את הטעמים.