קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פודינג תירס

פודינג תירס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל פודינג תירס. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 7 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 166 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. אם יש לכם חמאה, סוכר, קרקרים מלוחים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו פודינג תירס, פודינג תירס, ו פודינג תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מערבבים את כל החומרים יחד.
3
יוצקים לתוך משומן 1 1/2-צלחת אפייה ואופים במשך 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
מערבבים את העשבים יחד ומאחסנים בצנצנת צמודה לאוויר.
מרכיבים שתצטרך
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס מגורד מקלח, חלב הוסרתירס מגורד מקלח, חלב הוסר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיורן מיובשמיורן מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת1(חוֹרֶף)מרווה מיובשתמרווה מיובשת1(חוֹרֶף)טרגון מיובשטרגון מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין מיובשטימין מיובש2ביצים, מכותביצים, מכות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב או שמנתחלב או שמנת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דק או 1 כף עירית קצוצהבצל קצוץ דק או 1 כף עירית קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים6קרקרים מלוחים, מתפורריםקרקרים מלוחים, מתפוררים11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מתובל קיץ יבשמתובל קיץ יבש