קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

פולנטה עם ראגו פטריות

פולנטה עם ראגו פטריות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל פולנטה עם Ragout פטריות. מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 198 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך קמח תירס, חמאה, עירית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו רגאוט פטריות עם פולנטה, פולנטה עם סמרטוט פטריות מעושן, ו רגאוט פטריות פולנטה וקרם (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור פולנטה
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
2
מביאים את המים לרתיחה בסיר בינוני.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מפזרים את קמח התירס על גבי תוך ערבוב אותו עם מקצף, ומערבבים את המלח והפלפל. מביאים את התערובת לרתיחה, ואז מפחיתים את החום לנמוך, מכסים במכסה כדי למנוע התזה, ומבשלים בעדינות במשך 6 עד 8 דקות, ערבוב מדי פעם, עד הפולנטה מבושל ויש לו את העקביות של מחית שמנת. שים בצד, מכוסה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פולנטהפולנטה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
עבור RAGOUT
5
מחממים את החמאה והשמן בסיר גדול. כאשר הם חמים, מוסיפים את הבצל ואת sauté במשך 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מוסיפים את הפטריות ואת sauté על חום גבוה במשך כ 2 דקות, עד הנוזל עולה מהם ומתאדה.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
7
מוסיפים את השום, העגבניות, התירס, מניית העוף, המלח והפלפל ומביאים לרתיחה חזקה. להפחית את החום בינוני ומבשלים 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
פלפלפלפל
תירסתירס
מלחמלח
8
כדי לשרת, מצקת את הפולנטה למרכז של ארבע צלחות מרק ושופכים את הסמרטוט פטריות על גבי וסביבו.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
פולנטהפולנטה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
9
מפזרים את העירית ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
עיריתעירית
10
מתוך Essential Pépin: יותר מ 700 מועדפים בכל הזמנים מהחיים שלי במזון על ידי ז ' אק Pépin. זכויות יוצרים © 2011 by Jacques Pépin; illustrations copyright © 2011 by Jacques Pépin. פורסם על ידי Houghton Mifflin Harcourt Company.

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאוזניים קטנות תירס, קליפה גרעינים לחתוךאוזניים קטנות תירס, קליפה גרעינים לחתוך2(חוֹרֶף)עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה2(יכול להיות או להרחיק)שיני שום, כתוש וקצוץ דקשיני שום, כתוש וקצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף תוצרת בית או מרק עוף משומר מלח נמוךעוף תוצרת בית או מרק עוף משומר מלח נמוך142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות (מעובד, פראי, או שילוב), גזוז, ניקה, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ ' (2 כוסות)פטריות (מעובד, פראי, או שילוב), גזוז, ניקה, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ ' (2 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קטן, קצוץבצל קטן, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן4עגבניות שזיף, חצוי, זרע, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ (1 1/4 כוסות)עגבניות שזיף, חצוי, זרע, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ (1 1/4 כוסות)0(יכול להיות או להרחיק)מלח, או לפי הטעםמלח, או לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס צהובקמח תירס צהוב