קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 15 דק.
מנות15
ציון בריאות4
מגזין

פונץ ' ברד פירות טרופיים

פונץ ' ברד פירות טרופיים
פונץ ' ברד פירות טרופיים עשוי להיות מה שאתה מחפש. והוא יספק כ 15 מנות. מנה אחת מכילה 68 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך qt. kool-aid טרופי פאנץ טעם משקה קלוריה נמוכה, מיץ תפוזים, דיאט ג'ינג'ר אייל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה מ KraftRecipes.com יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מתכונים דומים: ברד פירות טרופיים, פונץ ' פירות טרופיים, ו פונץ ' פירות טרופיים - - - אלכוהוליים.

הוראות

1
מניחים 1 כוס המשקה הרך מוכן, תותים, בננות, מיצי תפוזים ואננס בבלנדר או מיכל מעבד מזון; כיסוי. להתמזג על 30 שניות או עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
יוצקים לתוך עובש טבעת 6 כוס. להקפיא 5 או 6 שעות או לילה עד המשרד.
3
מערבבים הנותרים משקה רך מוכן וג ' ינג 'ר אייל בקערת פונץ' גדולה. לטבול עובש טבעת קפוא במים חמים, רק כדי שפה, במשך כ -20 שניות כדי לשחרר. 'טבעת צפה בקערת פונץ.
מרכיבים שתצטרך
פחית רכז לימונדה קפוא, מופשר בתוספת 3/4 כוס רכז לימונדה מופשרפחית רכז לימונדה קפוא, מופשר בתוספת 3/4 כוס רכז לימונדה מופשר
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Buena Vista Chateau Buena Vista Pinot Noir. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 39 דולר.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.