קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

פורל בגריל פיקנטי

פורל בגריל פיקנטי
פורל בגריל חריף עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנה העיקרית שלך. מתכון זה משמש 1. המתכון הזה מכסה 45% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? ללא גלוטן, ללא חלב, ידידותי לפודמפה, ומתכון שלם של 30 יש 560 קלוריות, 72 גרם חלבון, ו 28 גרם שומן למנה. ראש לחנות לאסוף שמן צמחי, כמון הקרקע, פלפל הקרקע, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במיץ הלימון תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות לחם לימון עם ציפוי לימון {מחווה לדודה רוקסן} כמו קינוח. הרביעי ביולי יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 95%. ציון זה מצוין. נסו פורל לימון חריף, פורל בגריל עם סלט רומיין בגריל, ו פורל מושחר עם כרוב חריף עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
חותכים כמה חתכים אלכסוניים עם סכין חדה בכל צד של פורל.
מרכיבים שתצטרך
פורלפורל
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
2
מערבבים מיץ לימון, שמן צמחי, כמון, אבקת צ ' ילי, פפריקה, פלפל שחור ומלח לעיסה בקערה קטנה; מורחים על דפנות הדג ומורחים אותו לחתכים. פורל במקרר במשך שעה 1.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
מיץ לימוןמיץ לימון
פפריקהפפריקה
כמוןכמון
דגיםדגים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים גריל חיצוני לחום בינוני-גבוה. מדחום גריל צריך לקרוא 400 מעלות צלזיוס (205 מעלות צלזיוס). ריססו חתיכת נייר אלומיניום גדולה מספיק כדי להחזיק את הדג בתרסיס בישול והניחו אותו על הגריל.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
4
מניחים פורל על פיסת נייר הכסף וצולים, הופכים פעם אחת, עד שהדג אטום והבשר מתקלף בקלות, כ -5 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום