קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

פחזניות טאקו

פחזניות טאקו
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים מקסיקניים, אז נסו פחזניות טאקו. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 13 גרם חלבון, 40 גרם שומן, ובסך הכל 722 קלוריות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם ביסקוויטים מתקלפים, תיבול טאקו, גבינת צ'דר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 55%, וזה די טוב. עטיפות טאקו ירוקות אולטימטיביות עם בשר טאקו עדשים-אגוז (טבעוני + ללא גלוטן), עטיפות טאקו ירוקות אולטימטיביות עם בשר טאקו עדשים-אגוז (טבעוני + ללא גלוטן), ו סלט הטאקו של ג'סיקה עם רוטב טאקו קרמי דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את תיבול הטאקו ומכינים לפי הוראות החבילה. מצננים מעט.
מרכיבים שתצטרך
שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים
3
משטחים מחצית מהביסקוויטים ל -4 אינץ'. מעגלים; מקום משומן 15 אינץ'. 10 אינץ'. איקס 1 אינץ'. אפייה מחבתות. כף 1/4 כוס תערובת בשר על כל אחת; מפזרים 1/4 כוס גבינה מגורדת. משטחים את הביסקוויטים שנותרו; מניחים מעל וצובטים קצוות כדי לאטום היטב.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
בוטנים קלויים, קליפות הוסרובוטנים קלויים, קליפות הוסרו
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
4
אופים בחום של 400 צלזיוס למשך 15 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

טאקו עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז פאקסום נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בונה ויסטה שאטו בונה ויסטה פינו נואר
בונה ויסטה שאטו בונה ויסטה פינו נואר
פינו נואר עשיר זה נפתח בניחוחות פרי אדומים המודגשים על ידי דומדמניות וגרידת תפוז. טעמי פטל ודובדבן ממשיכים לחיך ומשלימים אותם תווים של שוקולד מריר ואוכמניות. מראה חומציות בהירה ומשקל גוף בינוני, הגימור ארוך ומתמשך.