קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

פטה כבד עוף

פטה כבד עוף
אם אתה רוצה להוסיף עוד הים התיכון מתכונים לקופסת המתכונים שלך, פטה כבד עוף עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. מנה אחת מכילה 397 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 30 גרם שומן. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 4. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. 15 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך שום, חלב, חמאה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 6 שעות ו -20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר קטוגני דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון נהדר של 87%. נסו כבד כבד-מוס כבד העוף המשי והקרמי ביותר אי פעם, כבד עוף פסט?, ו פטה כבד עוף' עבור מתכונים דומים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא תווית צהובה של ווב קליקוט ברוט עם שקית מתנה איזותרמית. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 70 דולר.
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי השומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא עתיק שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה בית ווב קליקוט מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים המעולים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך טיפוסי קליקוט, בעוד מגע של פינו מיוניר מסכם את התערובת. שרדונה מוסיפה את האלגנטיות והעדינות החיוניות ביין מאוזן לחלוטין.