קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות19
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פטוש של נעמה

פטוש של נעמה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל Fattoush של נעמה. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 178 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך חומץ יין, מלפפונים, לחם טורקי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח המזרח התיכון. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-12 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה די טוב. מתכונים דומים: פאטוש, פאטוש, ו פאטוש.

הוראות

1
אם משתמשים ביוגורט וחלב, מתחילים לפחות 3 שעות עד יום מראש על ידי הצבת שניהם בקערה.
מרכיבים שתצטרך
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
להקציף היטב ולהשאיר במקום קריר או במקרר עד בועות טופס על פני השטח. מה שאתה מקבל זה סוג של חלב חמאה תוצרת בית, אבל פחות חמוץ.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
לקרוע את הלחם לחתיכות בגודל ביס ולמקם בקערת ערבוב גדולה.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
4
מוסיפים את תערובת היוגורט המותססת שלך או חלב חמאה מסחרי, ואחריו את שאר החומרים, לערבב היטב, ולהשאיר במשך 10 דקות עבור כל הטעמים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
5
כפית פטוש לתוך קערות הגשה, טפטוף עם קצת שמן זית, ומקשטים בנדיבות עם סומאק.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
סומאקסומאק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
6
יותם אוטולנג ' י הוא הבעלים של קבוצה של מסעדות בעלות ארבעה סניפים בלונדון, וכן מסעדה יוקרתית, Nopi, גם בלונדון. ספר הבישול שלו משנת 2011, Plenty, היה רב מכר של הניו יורק טיימס. סמי תמימי הוא שותף ושף ראשי ב-Ottolenghi וב-coauthor של Ottolenghi: ספר הבישול.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה3מלפפונים לבנוניים או מיני (9 עוז / 250 גרם בסך הכל), קלופים וקצוצים לתוך 2/3 אינץ '/ 1.5 ס מלפפונים לבנוניים או מיני (9 עוז / 250 גרם בסך הכל), קלופים וקצוצים לתוך 2/3 אינץ '/ 1.5 ס " מ קוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מנטה מיובשתמנטה מיובשת28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)25 גרם פטרוזיליה שטוח עלה, קצוץ גס25 גרם פטרוזיליה שטוח עלה, קצוץ גס2largesלחם יבש טורקי שטוח או נאן (9 עוז /250 גרם בסך הכל)לחם יבש טורקי שטוח או נאן (9 עוז /250 גרם בסך הכל)2ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק2בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק3(חוֹרֶף)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)15 גרם נענע טרייה15 גרם נענע טרייה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק60 מ 60 מ " ל שמן זית, בתוספת טפטוף נוסף99אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)100 גרם צנוניות, פרוס דק100 גרם צנוניות, פרוס דק2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק200 גרם יוגורט יווני 3/4 כוס בתוספת 2 כפות / 200 מ 200 גרם יוגורט יווני 3/4 כוס בתוספת 2 כפות / 200 מ "ל חלב מלא, או 1 2/3 כוסות / 400 מ" ל חלב (החלפת יוגורט וחלב)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סומאק או יותר לפי הטעם, לקישוטסומאק או יותר לפי הטעם, לקישוט3largesעגבניות (13 עוז / 380 גרם בסך הכל), לחתוך לקוביות 2/3 אינץ '/ 1.5 ס עגבניות (13 עוז / 380 גרם בסך הכל), לחתוך לקוביות 2/3 אינץ '/ 1.5 ס " מ2(חוֹרֶף)חומץ סיידר או יין לבןחומץ סיידר או יין לבן