קושיקל
מוכן ב7 דק.
מנות10
ציון בריאות11
מגזין

פטריות, אגוז, ופטה רוזמרין

פטריות, אגוז, ופטה רוזמרין
פטריות, אגוז, ופטה רוזמרין יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. מתאים ל-10 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 112 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו מים, יין, שמרים תזונתיים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 7 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו קרם של מרק פטריות עם עדשים אגוז פטה crostini, שעועית ארמנית ואגוז פטה, ו פטה תרד צמחוני-אגוז (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אבקת אגר אגר, או 2 כפות. פתיתי אגר אגראבקת אגר אגר, או 2 כפות. פתיתי אגר אגר2(יכול להיות או להרחיק)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת של פטריות שיטאקה וקרמניתערובת של פטריות שיטאקה וקרמני2(יכול להיות או להרחיק)רוזמרין טרי קצוץ גסרוזמרין טרי קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)מרווה טרי קצוץ גסמרווה טרי קצוץ גס11 קילו קישואים,טימין טרי קצוץ גסטימין טרי קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון11 קילו קישואים,אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1(יכול להיות או להרחיק)פלפל טחוןפלפל טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמרים תזונתייםשמרים תזונתיים1x בצל אדום, לחתוך לאורכו לתוך סהרונים דקיםx בצל אדום, לחתוך לאורכו לתוך סהרונים דקים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה11 קילו קישואים,גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך (או פקאן), קלויאגוזי מלך (או פקאן), קלוי5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות טרה בלנקה" אוניקס " תערובת בורדו ההר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 103 דולר לבקבוק.
טרה בלנקה
טרה בלנקה" אוניקס " תערובת בורדו ההר
פטל ודובדבן עם הערות של סיגליות להרים מן הזכוכית להתערבב עם תבלין רך אלון קלוי על האף. טעמים חלקים ושופעים של פטל שחור, דובדבן שחור וקסיס עוטפים גרעין של טאנינים מלאים אך רכים ומובנים. ארז הערות עם נגיעות קלות של ספייס לקפל לתוך טעמים דובדבן ותותים מתמשכים מוקף ים של שוקולד עשיר על החיך.