קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 7 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

פטריות מושרות ביין

פטריות מושרות ביין
פטריות ספוגות יין יכולות להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן שחיפשתם. למנה זו יש 288 קלוריות , 6 גרם חלבון ו -7 גרם שומן למנה. , מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. אם יש לך שום, יין אדום, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כשעתיים ו-7 דקות . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך גדול של 31% . מתכונים דומים: פודינג סתיו ספוג ביין , עוגת מלאך שטנית עם פירות יער ספוגים ביין , ועוף עם יין ופטריות .

הוראות

1
מחממים את החמאה ושמן הזית במחבת גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
1 כף שמן זית כתית מעולה, ועוד להברשת בצק1 כף שמן זית כתית מעולה, ועוד להברשת בצק
קיסמים עגוליםקיסמים עגולים
ציוד שתשתמש בו
צבע מאכל משחת ורוד, כחול, צהוב וירוקצבע מאכל משחת ורוד, כחול, צהוב וירוק
2
מוסיפים את הבצלים; מבשלים ומערבבים עד לשקיפות, 5 עד 10 דקות. מערבבים פנימה את השום והתימין; מבשלים ומערבבים כמה דקות, ואז מוסיפים את הפטריות. מבשלים כ-8 דקות תוך כדי ערבוב מדי פעם עד שהנוזלים מהפטריות מתאדים.
מרכיבים שתצטרך
עם מרק שום צלוי, לא מדוללעם מרק שום צלוי, לא מדולל
פרמזן, לזילוףפרמזן, לזילוף
1 קילו פסטה בייבי מעטפת, מבושלת אל דנטה1 קילו פסטה בייבי מעטפת, מבושלת אל דנטה
בשר חזיר טחון (רצוי ברקשייר גידול טבעי)בשר חזיר טחון (רצוי ברקשייר גידול טבעי)
3
יוצקים פנימה את כל בקבוק היין ואת מרק הבקר. מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש לבינונית ומערבבים פנימה את הסוכר. מבשלים, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהנוזל נעלם כמעט לחלוטין, כ-1 1/2 שעה. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס פפאיה קלופה קצוצה1/2 כוס פפאיה קלופה קצוצה
בשר סרטנים כחולים של סרטנים כחולים "Backfin" ג'מבו טרי, נטול קליפותבשר סרטנים כחולים של סרטנים כחולים "Backfin" ג'מבו טרי, נטול קליפות
(מומלץ: Twinkies)(מומלץ: Twinkies)
ייןיין
4
מגישים כתוספת, או תוספת לסטייקים או קרוסטיני.
מרכיבים שתצטרך
קרוסטיניקרוסטיני
ג'ינג'ר כבוש, צנצנת זכוכית קטנה אחת, 10 עד 12 אונקיותג'ינג'ר כבוש, צנצנת זכוכית קטנה אחת, 10 עד 12 אונקיות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Blanc de Bleu Cuvee Mousseux. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-16 דולר.
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu הוא יין שרדונה קליפורניה פרימיום עם רמז נוסף של אוכמניות והוא יין מבעבע עדין השמור לחגיגות בלתי נשכחות. הוא מציע טעמים מפתים ותסיסה ארומטית רעננה - בצבע פסטל חי עם אוכמניות. כל זה כלול בבקבוק סקסי מרשים עם כשרון בטוב טעם. הפרי של בלאן דה בלו גדל בכרמים השקטים של צפון קליפורניה, הידועים במשב הרוח הקריר והצלול שלהם - תנאים אידיאליים לענבים ולקרקעות האקסקלוסיביות המדגישים את האדמה. מאפיינים טעימים. היין המבעבע הזה משתלב היטב עם מתאבנים, סושי וארוחות קלות מאוד.