קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

פטריות צדפות המלך עם פיסטוק פירה

פטריות צדפות המלך עם פיסטוק פירה
ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני מגיש 8 . מנה אחת מכילה 268 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שמן קנולני, פטריות צדפות המלך, פיסטוקים קלויים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: פטריות צדפות המלך וסרטנים על אורז, פטריות מלך צדפות מוקפצות עם חרדל כבוש ירוק, ו לחמניות מאודות עם פטריות צדפות מלך טמפורה ומיונז אגבה-מיסו (טבעוני).

הוראות

1
לקלף ארטישוק לחתוך למקלות בעובי 1/4 אינץ', ולאחר מכן להעביר לקערה חסינת חום.
מרכיבים שתצטרך
2
להביא מרכיבים ארטישוק הנותרים לרתיחה בסיר קטן לא מגיב, ערבוב עד מלח מומס, ואז לשפוך מעל ארטישוקים. מגניב לטמפרטורת החדר, שמירה על ירקות מתחת למים עם צלחת קטנה.
מרכיבים שתצטרך
3
העברה עם נוזל מיכל אטום וצינה, רועד מדי פעם, לפחות 1 יום.
1
מבשלים פיסטוקים ב 2 כוסות מים רותחים בסיר קטן 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים ומעבירים לקערה של מי קרח כדי להפסיק לבשל.
מרכיבים שתצטרך
3
לנקז שוב לקלף את העורות.
4
להביא מירין, אבקת dashi, ו 3 כוסות מים לרתיחה בסיר קטן, ערבוב עד אבקה מומס, ולאחר מכן להוסיף פיסטוקים ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד האגוזים הם מאוד רך, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
5
מסננים אגוזים, השלכת dashi, ולאחר מכן להזמין 1/3 כוס אגוזים לקישוט. פירה נשאר אגוזים עם הנותרים 1/2 כוס מים בבלנדר לתוך משחה חלקה מאוד אבל עבה.
מרכיבים שתצטרך
1
לקצץ צנוניות, ולאחר מכן לחתוך כל 6 פלחי. לזרוק עם סוכר ומלח כשר בקערה עד סוכר ומלח מומסים.
מרכיבים שתצטרך
1
לקצץ פטריות צדפות, שמירה על גבעולים שלמים, ואז לחתוך לאורכו לפרוסות בעובי 1/4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
2
לקצץ פטריות enoki, משאיר 3 סנטימטרים של גזע, ושמורה לקישוט.
מרכיבים שתצטרך
3
חום 1 כף שמן במחבת 12 אינץ כבד nonstick מעל חום בינוני גבוה עד חם.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים מספיק פטריות צדפות כדי לכסות מחבת בשכבה 1, ואז מפזרים 1/8 כפית מלח כשר ו 1/8 כפית פלפל ו sauté, מפנה פעם אחת, עד הזהב על הקצוות, 2-4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מעבירים לקערה. פטריות sauté שנותרו oyster ב 5 או 6 קבוצות נוספות, באמצעות 1 כף שמן, 1/8 כפית מלח כשר, ו 1/8 כפית פלפל לכל אצווה.
מרכיבים שתצטרך
6
כאשר כל פטריות הצדפה מטוגנות, חוזרות למחבת, ואז מוסיפות חמאה ושום וחום, מחבת מתערבלת, עד שהחמאה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים חומץ ומרתיחים, ערבוב, עד התאדה.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר מהחום ולהשליך שום.
מרכיבים שתצטרך
9
מחלקים פירה פיסטוק בין צלחות, ולאחר מכן העליון עם פטריות צדפות.
מרכיבים שתצטרך
10
הסר ארטישוק ממכל עם כפית מחוררת ולסדר, יחד עם צנוניות, סביב פטריות צדפות.
מרכיבים שתצטרך
11
מפזרים פטריות אנוקי, ירקות, פיסטוקים שמורים ומלח ים.
מרכיבים שתצטרך
1
* אם משתמשים ב crosnes, חצי אורך.* ארטישוק ירושלמי כבוש לשמור, מכוסה ומקורר, 2 שבועות. * פיסטוקים Puréed וכל מבושל יכול להיות מוכן 2 ימים קדימה, ואז מקורר בנפרד, מכוסה. הביאו לטמפרטורת החדר לפני ההגשה.* צנוניות ניתן להכין 4 שעות קדימה ונשמר בטמפרטורת החדר.* פטריות ניתן לטגן 2 שעות קדימה ומקורר, חשוף, עד מגניב, ואז מכוסה. מחממים במחבת, ולאחר מכן להמשיך עם מתכון.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

6(חוֹרֶף)שמן קנולה, מחולקשמן קנולה, מחולק99אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פטריות enokiחבילת פטריות enoki2שיני שום, מרוסקותשיני שום, מרוסקות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת dashi מיידית (המכונה גם hon dashi)אבקת dashi מיידית (המכונה גם hon dashi)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ארטישוק ירושלמי (המכונה גם חונק שמש) או crosnesארטישוק ירושלמי (המכונה גם חונק שמש) או crosnes680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות צדפה המלך (לפעמים נקרא חצוצרה רויאל)פטריות צדפה המלך (לפעמים נקרא חצוצרה רויאל)1(יכול להיות או להרחיק)מלח כשר, מחולקמלח כשר, מחולק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמירין (יין אורז מתוק יפני)מירין (יין אורז מתוק יפני)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיסטוקים קלויים מופגזים (רצוי סיציליאני או טורקי)פיסטוקים קלויים מופגזים (רצוי סיציליאני או טורקי)8צנוניותצנוניות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורז (לא מתובל)חומץ אורז (לא מתובל)3(חוֹרֶף)חומץ שריחומץ שרי1(יכול להיות או להרחיק)שיחימי טוגראשי (תערובת יפנית בת שבעה תבלינים)שיחימי טוגראשי (תערובת יפנית בת שבעה תבלינים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1בצל צהוב בינוני, קצוץמים, מחולקיםמים, מחולקים