קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות10
ציון בריאות15
מגזין

פילאף שעועית לבנה עדשים

פילאף שעועית לבנה עדשים
פילאף שעועית לבנה של עדשים יכול להיות רק המתכון הצמחוני לקטו אובו שחיפשתם. מנה אחת מכילה 259 קלוריות , 11 גרם חלבון ו -6 גרם שומן . מתאים ל-10 ומחירו 69 סנט למנה מנות. אם יש לכם מלח, רוזמרין או פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות . אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההידור הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 64% , וזה די טוב. מתכונים דומים: צ'ילי שעועית לבנה עדשים , שעועית לבנה, עטיפות עדשים וקייל , ועטיפות שעועית לבנה, עדשים וקייל .

הוראות

1
מבשלים את העדשים, השעורה, הקינואה והאורז לפי הוראות האריזה; לְהַפְרִישׁ.
מרכיבים שתצטרך
עדשיםעדשים
שעורהשעורה
4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
2
מטגנים בתנור הולנדי את הפטריות, הגזר, הסלרי והבצל בחמאה עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
3
מוסיפים שום ורוזמרין; לבשל עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
צווארי עוףצווארי עוף
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
4
מוסיפים מרק, מלח ופלפל, תוך ערבוב כדי לשחרר חתיכות שחומות מהמחבת. מערבבים פנימה את השעועית ואת העדשים המבושלות, השעורה, הקינואה והאורז; לחמם דרך.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
עדשים מבושלותעדשים מבושלות
שעורהשעורה
4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פורטבלו תינוק פרוסותפטריות פורטבלו תינוק פרוסות57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה, קוביותחמאה, קוביות358אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שימורי כליה לבנה או שעועית קנליני, שטופים ומרוקניםשימורי כליה לבנה או שעועית קנליני, שטופים ומרוקנים31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קצוץ דקגזר, קצוץ דק3מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוצות דקצלעות סלרי, קצוצות דק192אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עדשים מיובשות, שטופותעדשים מיובשות, שטופות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוזמרין טרי טחון או 1/2 כפית רוזמרין מיובש, מרוסקרוזמרין טרי טחון או 1/2 כפית רוזמרין מיובש, מרוסק3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון62אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז גרגר ארוך ולא מבושלאורז גרגר ארוך ולא מבושל62אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז גרגר ארוך ולא מבושלאורז גרגר ארוך ולא מבושל1גדולבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס100אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעורה לבישול מהירשעורה לבישול מהיר85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קינואה, שטוףקינואה, שטוף11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את La Marca Prosecco. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-20 דולר לבקבוק.
לה מרקה פרוסקו
לה מרקה פרוסקו
היין המבעבע הזה הוא בצבע קש חיוור וזהוב. הבועות בעלות מרקם מלא ומתמשך. באף היין מביא הדרים טריים עם רמזים של דבש ופרחים לבנים. הטעם רענן ונקי, עם הדרים בשלים, לימון, תפוח ירוק, ונגיעות של אשכולית, מינרליות וקצת טוסט. הגימור קל, מרענן ופריך. הגישו תמיד את La Marca Prosecco מצונן בין 46-50 מעלות צלזיוס. יין מבעבע איטלקי רב תכליתי, La Marca Prosecco יכול להיות מוגש בחלילים מבעבעים או בכוסות יין לבן. בקבוק מלא מגיש כ-5-7 כוסות. לאחר המזיגה בסיבוב הראשון, אטום את הבקבוק שנפתח בפקק בקבוק כדי לשמור על שאר היין טרי ותוסס ולשמור את היין מקורר עד 46-50 מעלות צלזיוס. בקבוק שנפתח אמור להחזיק כ-3-4 שעות עם סגירת הבקבוק.