קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות65
מגזין

פילה דגים רדוד שלוקים

פילה דגים רדוד שלוקים
פילה דגים רדוד שלוקים נטול גלוטן, ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 20 גרם של שומן, וסך הכל 261 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל, חמאה, תחליף 8, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: פילה דג עלום עם ויניגרט עגבניות, ארוחת ערב: סלמון רדוד שלוק, ו וואלאיי הרדודה והרדודה של מיכאל רולמן עם יין לבן-רוטב שאלוט.

הוראות

1
דגים לצוד: לקפל קצוות דקים ("זנבות") של פילה דגים תחת קצת כך פילה יש עובי אחיד יותר. מתבלים במלח, ואז מחליקים בעדינות את הפילה לתוך הנוזל הבוער. הדג לא יהיה מכוסה לחלוטין עם נוזל אבל צריך להיות בשכבה אחת. מכסים בנייר קלף ומפחיתים את החום כך שהנוזל בקושי זז (רק תחת רתיחה). לחלוט עד דגים הוא אטום לאורך ומתקלף למגע. (בדוק אחרי 1 דקה, אבל זה יכול לקחת עד 5 דקות.) להשתמש במרית דגים מחוררת (או מרית ארוכה אחרת) כדי להעביר דגים למגש. מכסים בנייר קלף ומכוונים בנקודה חמה עד שמוכנים לשרת.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
(כגון Chocodrops)(כגון Chocodrops)
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 46 דולר.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.