קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות1
ציון בריאות32
מגזין

פילה סוליית קארי דבש

פילה סוליית קארי דבש
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל פילה סוליית דבש קארי. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 95 גרם חלבון 77 גרם של שומן, וסך הכל 1461 קלוריות. אם יש לך הבלעדית, חמאה, כוסברה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. מתכונים דומים: פילה סול ברוטב שמן, Mykonos פילה סול, ו פילה של פלורנטין הבלעדית.

הוראות

1
תנור שחומם מראש 177° מעלות.מערבבים דבש, חרדל, קארי וחמאה בקערה קטנה; מערבבים היטב.חמאה קלה בייקר רדוד; להוסיף פילה הבלעדית, חופף מעט הוא טוב.צד עליון למעלה.יוצקים רוטב קארי על גבי; אופים (חשוף) במשך 15-20 דקות.מגישים חמים, עם כוסברה ושקדים קלויים top.MM!
מרכיבים שתצטרך
פילה יחידפילה יחיד
רוטב קארירוטב קארי
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
( 23)( 23)
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.