קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

פילה שפמנון אפיק

פילה שפמנון אפיק
פילה שפמנונים Herbed עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 29 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 294 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו גרגרי מרק בטעם עוף, אבקת שום, פטרוזיליה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב פירורי הלחם היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ללא גלוטן חלב עוגות קוקוס בחינם כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: פילה שפמנון עם ירקות אפויים, פילה שפמנון איטלקי, ו פילה שפמנון במרינדה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 40
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב הראשון 9 מרכיבים. דג מעיל עם ספריי בישול; לדלות בתערובת פירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פירורי לחםפירורי לחם
דגיםדגים
3
מניחים דגים על מתלה של מחבת מטאטא מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
4
אופים ב 400 במשך 20 דקות או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פילה שפמנון ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Santi Sortesele פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.