קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

פילה שפמנון עם חמוצים מלפפון תאילנדי

פילה שפמנון עם חמוצים מלפפון תאילנדי
גשו לסופר וקנו סוכר חום בתקיפות, מלח, מלפפון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. , שהוא מוצק. נסו מלפפון תאילנדי, Ajad (חמוצים מלפפון תאילנדי), ו עוגות דגים תאילנדיות עם רוטב צ'ילי מתוק ועוגת מלפפון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים חומץ וסוכר בסיר קטן; מבשלים מעל חום בינוני 5 דקות או עד שהסוכר מתמוסס, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום; תן להתקרר.
3
שלב תערובת חומץ מקורר, מלפפון, ואת החומרים הבאים 5; לזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
חומץחומץ
4
בואו לעמוד 30 דקות.
5
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מפזרים פילה עם מלח; פילה מעיל עם תרסיס בישול. לבשל פילה בקבוצות 4 דקות בכל צד או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג. כפית מלפפון להתענג על שפמנון; לשרת מיד.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מלפפוןמלפפון
שפמנוןשפמנון
להתענגלהתענג
דגיםדגים
מלחמלח

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פילה שפמנון עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Santi Sortesele פינו Grigio. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.