קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פינטוס מקסיקני עם קקטוס

פינטוס מקסיקני עם קקטוס
גשו לסופר וקנו בייקון, בצל, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 14%. מתכונים דומים: צ'ילי הודו עם פינטוס, Pintos חם ומטבל גבינה (אשפה טקסס), ו עמוק בדרום פינטוס ואורז.

הוראות

1
מניחים את שעועית פינטו לתוך סיר איטי, ולמלא את החלק העליון עם מים חמים.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבייקון, 2 כפות מלח, חלפיניו ובצל. מכסים, ומבשלים על גבוה במשך 3 עד 4 שעות, הוספת מים לפי הצורך, עד שעועית מכרז.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר את כל הקוצים מעלי הקקטוס, וחותך לחתיכות קטנות.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים בסיר עם 1 כף מלח, וממלאים עם מספיק מים כדי לכסות. מביאים לרתיחה, ומבשלים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
לנקז ולשטוף עם מים קרים במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את השעועית כאשר הם רכים, ומבשלים 15 דקות נוספות על גבוה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות פרנסיס פורד קופולן אורגון פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
הפינו נואר הזה, שגדל בכינוי שחווה קיץ קריר וחורף מתון, מציע ניגוד מרגש לביקבוק הקליפורני של קופולה, המביע מבנה טאנין עדין יותר וחומציות גבוהה יותר שהופכת אותו לאלגנטי ומידתי היטב. יין זה משקף את המהות של האפלאסיון והטעמים שהופכים את פינו נואר אורגון לרצוי כל כך.קל ומסוגנן, החיך מציג בחירה טריה, חומציות תוססת, ומתיקות אלון מאוזנת היטב.הבציר הזה הוא פירות קדימה עם מרקמים גמישים satinyואת הטאנינים בשלים. בזכות מבחר חבית זהיר, notesof שקדים בגריל ולחם קלוי הם beautifulyintegrated לתוך מטריצת הטעם.