קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

פיצה ביצה בייקון

פיצה ביצה בייקון
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל לקחת בכל פעם שאתם חושקים באוכל ים תיכוני. נסו להכין פיצה בייקון וביצה בבית. מתכון זה משמש 8. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 13 גרם חלבון, 18 גרם שומן, ובסך הכל 278 קלוריות. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מ טעם הבית דורש רצועות בייקון, ביצים, תפוחי אדמה חומים חשיש וגבינת צ'דר. 91 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 35 דקות. עם כפית ציון 32%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פיצה בייקון וביצה, ביצת בייקון ופיצה גבינה, ו פיצה עם בייקון, אספרגוס וביצה.

הוראות

1
מגלגלים בצק סהר למלבן אחד ארוך. לחץ על החלק התחתון ו-1/2 אינץ'. את הצדדים של משומן 13-ב. איקס 9-ב. תבנית אפייה. חותם תפרים ונקבים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
מפזרים בייקון, תפוחי אדמה וגבינת צ ' דר.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
תפוח אדמהתפוח אדמה
בייקוןבייקון
3
בקערה גדולה מקציפים ביצים וחלב.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
יוצקים מעל גבינת צ ' דר.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
5
מפזרים גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
6
אופים, ללא כיסוי, ב-375 ניתנים לזיהוי למשך 25-30 דקות או עד שסכין המוחדרת ליד המרכז יוצאת נקייה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין

יין מומלץ: סנג ' ובזה, שיראז, יין ברברה

ניתן לשלב פיצה עם יין סנג ' ובזה, שיראז וברברה. היין הטוב ביותר לפיצה תלוי בתוספות! פיצה ברוטב אדום תקרא ליין אדום עם חומציות מסוימת, כמו ברברן או סנג ' ובזה. הוסיפו פפרוני או נקניק ותוכלו להיות נועזים יותר עם סירה. העבריין משתמט הכדור מונטפולצ ' יאנו עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
עבריין משתמט הכדור מונטפולצ ' יאנו
עבריין משתמט הכדור מונטפולצ ' יאנו
מונטפולצ ' יאנו אינו זן נפוץ, וריברלנד הוא לא בדיוק המקום הכי סקסי לגדל בו ענבים. אבל הילד עושה את זה מונטה לארוז אגרוף! מכל הבחינות חבורת הענבים הזו מתכנסת ומשתחררת; מכה את עיניך בצבע השזיף העמוק שלה, מפלפלת את האף בתותים מרירים-מתוקים ודוחסת את הפה במרקם קרמי המסרב לגימור הפירותי שלו.