קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות5
ציון בריאות7
מגזין

פיצה מהירה של טקס-מקס קונפטי

פיצה מהירה של טקס-מקס קונפטי
מהר טקס-מקס קונפטי פיצה יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 17 גרם חלבון, 11 גרם שומן, ובסך הכל של 420 קלוריות. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד טוב כמנה עיקרית. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 30 דקות. אם יש לכם שעועית, שמן זית, בצק פיצה מסחרי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 38%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: טקס-מקס בורגרס, טקס-מקס סלט עוף קצוץ, ו סלט פסטה טקס-מקס קרמי.

הוראות

1
מכניסים נייר אפייה לתנור. מחממים תנור ל 45
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
שלב ראשון 6 מרכיבים; לזרוק.
3
מרדדים בצק לעיגול בגודל 13 אינץ'; מלחץ קצוות ליצירת גבול בגודל 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
4
מוציאים את תבנית האפייה מהתנור.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
5
מעבירים בצק על תבנית אפייה שחוממה מראש.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
מורחים תערובת שעועית באופן שווה על הבצק, משאירים גבול בגודל 1/2 אינץ ' ומעליהם גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
מורחיםמורחים
בצקבצק
7
אופים על המדף התחתון של התנור ב 450 במשך 20 דקות או עד להשחמה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
חותכים ל -10 טריזים.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית עובדת ממש טוב עם קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. אתה יכול לנסות קאסאן אמה קיאנטי קלאסיקו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -21 דולר לבקבוק.
קאזה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאזה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאזה אמה קיאנטי קלאסיקו ד. או. סי. ג ' י הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזים לדובדבנים. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגיל 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם עז עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה ומינרליות, הוא מושלם להתאמה עם פסטה ונקניקים.