קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

פיצה מקסיקנית

פיצה מקסיקנית
פיצה מקסיקנית היא אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 499 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 31 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. לכו לחנות ותביאו את גבינת מונטריי, גרעיני תירס, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. עם כפית ציון של 35% המנה הזאת די גרועה. נסו פיצה מקסיקנית, פיצה מקסיקנית, ו פיצה מקסיקנית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 45
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בצק פתוח; לטפוח לעובי אחיד על תבנית אפייה משומנת קלות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים 10 עד 12 דקות או עד השחמה קלה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
נקניקים מבושלים ובצל בשמן זית חם עד הבצל רך; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
נקניקנקניק
בצלבצל
5
מערבבים גבינת שמנת, גבינת מונטריי ג ' ק, כוסברה טרייה קצוצה, גרידת ליים ומיץ ליים; מורחים על קרום. למעלה עם תערובת נקניק וגרעיני תירס.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
גרעינים תירסגרעינים תירס
גבינת שמנתגבינת שמנת
מיץ לייםמיץ ליים
גרידת לייםגרידת ליים
נקניקנקניק
קרוםקרום
6
אופים ב 450 במשך 8 עד 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מפזרים עלי כוסברה טריים.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 45 דולר.
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
2016 הייתה עוד אחת בשורת יינות נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד budbreak מוקדם, ו (בניגוד 2015) מזג אוויר מושלם במהלך סט, המאפשר יבול חזק, מאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר לעונה האט את הגפנים במידה ניכרת. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו הענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, ואת הענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים מגניבים, בחרנו כל בלוק ליד בשלות מושלמת ואיזון. היינות נראים בעלי אופי פירות נהדר, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.