קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות17
מגזין

פיצה סלמון מעושן

פיצה סלמון מעושן
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו פיצה סלמון מעושן. מתאים ל-2 מנות. תמורת $5.53 למנה, מתכון זה מכסה 22% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-41 גרם חלבון, 39 גרם שומן, ובסך הכל 915 קלוריות. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זהו מתכון יקר לחובבי אוכל ים תיכוני. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה פסקטרית. אם יש לכם סלמון, גבינת מוצרלה, מיץ לימון - אופציונלי, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 60%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: ציפוי פיצה - פיצה סלמון מעושן, פיצה סלמון מעושן ופיצה סלמון מעושן.

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

סלמון מעושן בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות שמנתות וחמאתיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף בהיר ודל טאנין כמו הפינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. ה-Schmitt Sohne Relax Riesling עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
Schmitt Sohne Relax ריזלינג
Schmitt Sohne Relax ריזלינג
רילקס ריזלינג מותסס מעט יבש עם זר פירות נפלא וטעמים עזים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדרים. החומציות הטבעית מעניקה ליין הזה איזון מושלם פריך מרענן ומשאיר את הפה שלך דומע. יין מושלם למסיבה, או שאפשר ליהנות ממנו עם מגוון מאכלים מפירות ים ועופות ועד אוכל מזרחי וסלטים טריים.