קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות66
מגזין

פיצה עוף תאילנדית

פיצה עוף תאילנדית
הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם חמאת בוטנים, מים, בצל ירוקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בחמאת הבוטנים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,חמאת בוטנים שיבולת שועל עוגיות שוקולד צ'יפס כקינוח. עם כפית נסו פיצה קליפורניה פיצה מטבח תאילנדי עוף פיצה, פיצה עוף תאילנדית, ו פיצה עוף תאילנדית (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את החומרים למעט מים רותחים לתוך bowl.It יהיה סופר עבה וטעים מאוד.
מרכיבים שתצטרך
2
שים את הרוטב לסיר ולתת לו לבשל דרך עד שהוא חם. זה הולך להיות ממש עבה וכאן המים הרותחים נכנסים. אני מוסיף מספיק מים חמים כדי לקבל את זה העקביות שאני רוצה שזה יהיה.פורסים את הירקות ומגררים את הגזרים. פורסים את הלימונים כדי לסחוט על הפיצה כאשר הוא סיים בישול.
מרכיבים שתצטרך
3
מרדדים את בצק הפיצה.
מרכיבים שתצטרך
4
מורחים חלק מהרוטב על קרום הפיצה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הירקות והגבינה. השאר את הכוסברה והלימונים כבויים עד שהפיצה מבושלת.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים בתנור 500 מעלות שחומם מראש במשך לפחות 30 דקות. זה הסוד לקרום פריך.
מרכיבים שתצטרך
7
מקשטים את הפיצה בכוסברה טחונה וסחיטה של ליים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל צהוב, קצוץ דקבצל צהוב, קצוץ דק4ריבס, קצוץ טרי או קפוא2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית4ריבס, קצוץ טרי או קפואעוף מבושל לחתוך לחתיכותעוף מבושל לחתוך לחתיכות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגיםרוטב דגים2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד2שיני שום טחוןשיני שום טחון4ריבס, קצוץ טרי או קפואחסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב הויסיןרוטב הויסין596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים4ריבס, קצוץ טרי או קפואלייםליים28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת מונטריי ג'ק או m zerellaגבינת מונטריי ג'ק או m zerella4ריבס, קצוץ טרי או קפואשעועית מונגשעועית מונג1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב צדפותרוטב צדפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים (אני אוהב חלקה, להשתמש במה שאתה רוצה)חמאת בוטנים (אני אוהב חלקה, להשתמש במה שאתה רוצה)4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולה, ועוד עבור נייר הפרגמנטשמן זית כתית מעולה, ועוד עבור נייר הפרגמנט4ריבס, קצוץ טרי או קפואפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אורזחומץ יין אורז2(חוֹרֶף)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות11 קילו קישואים,sriracha (או רוטב צ'ילי חם)sriracha (או רוטב צ'ילי חם)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הספלטי קיאנטי די.או. סי. ג ' י (באנגלית: Spalletti Chianti D. O. C. G) עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
מיוצר בעיקר מן הגפנים Sangioveto של האחוזה Poggio Reale, זה יין קלאסי מובנה מראה הערות של אדמה ועור על האף עם גוונים woodsy. הפרי נקי ורך, עם טאנינים עדינים על הגימור.