קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות23
מגזין

פיצה קוריאנית

פיצה קוריאנית
פיצה קוריאנית יכול להיות רק קוריאניתname מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. במנה עיקרית זו יש 454 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. אם יש לכם ירקות, נבטי שעועית, בשר סרטנים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. . עם כפית ציון 66% המנה הזאת טובה. נסו ברביקיו קוריאני בגריל Short Rib Dogs W / חמוץ אפרסק מתוק + סלט קוריאני חריף, Char-בגריל בסגנון קוריאני מנגל צלעות חזיר ובשר קוריאני אומן בגידה, ו קים צ'י - קוריאה באי צ' ו קים צ'י (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, מערבבים יחד את הקמח, הביצים, המים והמלח. זה יהיה מאוד מימי, כמו פיצה היא כמו קרפ. מערבבים את בשר הסרטן, חזיר, טופו, נבטי שעועית, ירקות מעורבים, וכרוב עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
ירקות מעורביםירקות מעורבים
3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה
בשר סרטניםבשר סרטנים
ל-1 אננסל-1 אננס
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מחממים חלק מהשמן במחבת גדולה מעל חום בינוני. הפיצות שלך יהיו בגודל של המחבת שלך. כפית במספיק הבלילה ירקות כדי לכסות את החלק התחתון של המחבת. לבשל במשך כ 8 דקות, או עד החלק התחתון הוא חום זהוב. הפוך, ומבשל עד השחמה בצד השני, על 3 דקות. הקצוות צריכים להיות פריכים. חזור עם הבלילה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מגישים פיצות עם רוטב טבילה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
4
כדי להפוך את הרוטב טבילה, לערבב יחד את רוטב הסויה, חומץ אורז, שמן שומשום ופלפל צ ' ילה במיכל sealable. חותם, ולנער עד מעורבב היטב. לנער שוב רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
חומץ אורזחומץ אורז
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב מגוררכרוב מגורר41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1פלפל צ'ילה, קצוץ (אופציונלי)פלפל צ'ילה, קצוץ (אופציונלי)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזיר מבושל קצוץחזיר מבושל קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר סרטנים טחוןבשר סרטנים טחון2ביציםביצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקירקות מעורבים קפואים, מופשריםירקות מעורבים קפואים, מופשרים1בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ2(חוֹרֶף)חומץ אורזחומץ אורז11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר1שאלוט, קצוץשאלוט, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטופו קשיחטופו קשיח9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

קוריאני ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דוד & נדיה Chenin Blanc. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 36 דולר.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.