קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

פיצה רוסטיקה מפוגליה

פיצה רוסטיקה מפוגליה
פיצה Rustica מ Puglia עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. מנה אחת מכילה עד 51 גר' של חלבון, 86 גרם של שומן, וסך הכל 1275 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 20 דקות. גשו לסופר וקנו ריקוטה, פרושוטו קוטו, ביצים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 64%. נסו פיצה רוסטיקה, פיצה רוסטיקה, ו פיצה רוסטיקה (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להפוך את הבצק: בקערת ערבוב גדולה, מניחים קמח, אבקת אפייה, סוכר, מלח ושמן זית. מערבבים יחד עם whisk עד המרקם הוא כמו זה של דגנים לחים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
שמן זיתשמן זית
דגני בוקרדגני בוקר
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מקציףמקציף
2
מוסיפים ביצה ומים ומערבבים היטב עם הידיים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ביצהביצה
3
מניחים על משטח עבודה משוריין ללוש כמו לחם במשך 5 דקות. לכסות ולתת לנוח 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
1
מניחים את כל החומרים בקערת ערבוב גדולה ומערבבים היטב עם הידיים.
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מחממים תנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
מגלגלים 3/4 בצק למעגל 12 עד 14 אינץ ' ומניחים על קליפת פיצה, מאובקים קלות עם סולת.
מרכיבים שתצטרך
סולתסולת
בצקבצק
גלולגלול
2
מורחים מילוי במרכז כדי בתוך 3 אינץ ' של קצה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
3
מגלגלים את הבצק שנותר לתוך חתיכה דקה בקוטר 10 אינץ ' ומניחים מעל המילוי.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
4
צחצח את הקצה החיצוני ואת החלק העליון של הדיסק המרכזי עם מים קרים וקפל את הקצוות החיצוניים פנימה כדי לפגוש את החלק המרכזי ולכסות את המערכת. מקציפים את הביצה שנותרה ומברישים את כל החלק העליון. ציון למעלה עם סכין חדה ב 5 מקומות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
5
להחליק על אבן בתנור ואופים במשך 40 דקות, עד הקרום הוא חום זהוב כהה.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
הסר ותן לנוח 5 דקות לפני ההגשה.

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך1ביצה ועוד 1 ביצהביצה ועוד 1 ביצה3ביציםביצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצרלה טרייה, חתוכה לקוביות 1/4 אינץמוצרלה טרייה, חתוכה לקוביות 1/4 אינץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ריקוטה טרייהריקוטה טרייה1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקורינו מגורדפקורינו מגורד227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Prosciutto, לחתוך לקוביות 1/4 אינץProsciutto, לחתוך לקוביות 1/4 אינץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Prosciutto Cotto, לחתוך לקוביות 1/4 אינץProsciutto Cotto, לחתוך לקוביות 1/4 אינץ11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות מיובשות, מנוקזות בשמן וג'וליאןעגבניות מיובשות, מנוקזות בשמן וג'וליאן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן