קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות20
מגזין

פיצה תאילנדית לטופו ולבוטנים

פיצה תאילנדית לטופו ולבוטנים
תאילנדי טופו & פיצה בוטנים יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 1086 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 31 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לכם דבש, רוטב סויה, מלפפון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב טופו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת גבינה טופו כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכונים דומים: פיצת טופו תאילנדית עם רוטב בוטנים חריף, שיפודי טופו בוטנים תאילנדים בגריל, ו סלט בוטנים תאילנדי קצוץ עם טופו שומשום פריך.

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי שעועית, כמה חופניםנבטי שעועית, כמה חופנים2(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)0מלפפון ללא זרעים, קלופים וחותכים לגפרוריםמלפפון ללא זרעים, קלופים וחותכים לגפרורים1השארכוסברה טרייה, קצוצהכוסברה טרייה, קצוצה2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(יכול להיות או להרחיק)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים, קצוציםבוטנים, קצוצים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמן זית כתית מעולה, ועוד עבור נייר הפרגמנטשמן זית כתית מעולה, ועוד עבור נייר הפרגמנט1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ברווז סיני או רוטב שזיפיםרוטב ברווז סיני או רוטב שזיפים1פלפל אדום, cored, זרע, פרוס דקפלפל אדום, cored, זרע, פרוס דק1(יכול להיות או להרחיק)שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף4בצל ירוק, חלקים לבנים וירוקים, קצוץבצל ירוק, חלקים לבנים וירוקים, קצוץ2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1בלוק טופו המשרד, לחתוך לקוביות 1/4 אינץבלוק טופו המשרד, לחתוך לקוביות 1/4 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tenuta di Nozzole La Forra קיאנטי Classico Riserva. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 34 דולר.
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים.ריכוז ועומק מרשימים, עם ניחוחות ודובדבנים אדומים וטעמים משובצים בחומציות קיאנטי יפה ובמבנה טאני אלגנטי.