קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות7
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פיצולי בננה שוקולד-שקדים

פיצולי בננה שוקולד-שקדים
פיצולי בננה שוקולד-שקדים עשויים להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר הקינוחים שלך. צופה בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן זה מכיל 524 קלוריות , 8 גרם חלבון ו -30 גרם שומן למנה. , מתכון זה מכסה 14% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-2 מנות. אם יש לכם שקדים, חטיפי שוקולד חלב, גלידת שוקולד וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 46% . הציון הזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו פיצולי בננה שוקולד-אגוזי לוז , פיצולי בננה מהטובים ביותר אי פעם , ומפצלי בננה .

הוראות

1
במיקרוגל ממיסים חטיפי ממתקים עם שמנת. מערבבים עד לתערובת אחידה; להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
עם שקדים (1.45 אונקיות כל אחד), קצוציםעם שקדים (1.45 אונקיות כל אחד), קצוצים
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
2
חצו בננות לאורך; לסדר בשתי מנות קינוח.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
3
להוסיף גלידה; לטפטף רוטב שוקולד חם.
מרכיבים שתצטרך
עוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גסעוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גס
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
4
מפזרים שקדים.
מרכיבים שתצטרך
( 23)( 23)

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

בננה ספליט עובד ממש טוב עם שמנת שרי, משקה אלכוהולי ומרכיב. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Solera Cream Sherry. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.