קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

פיצות בגריל עם פטריות, פנצ'טה וסטרצ'ינו

פיצות בגריל עם פטריות, פנצ'טה וסטרצ'ינו
זה מושלם עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-20 דקות. נסו פיצטות בגריל, Pizzettas בגריל עם Parmigiano, Prosciutto ו Arugulan ועם Taleggio ו פנצ'טה , ו קרוסטטה עם פטריות ופנצ'טה  (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את השמרים היבשים, סוכר וחמים לא מי ברז חמים בקערה קטנה. מערבבים לשלב ולתת לשבת במשך כ 15 דקות. אם המים חמים מדי זה יהרוג את השמרים ואם זה קר מדי השמרים לא להפעיל. כאשר השמרים מוכנים ייראה תוסס על גבי ריח מאוד שמרים.
מרכיבים שתצטרך
שמריםשמרים
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים את הקמח והמלח בקערת ערבוב גדולה. הפוך באר במרכז הקמח ומוסיפים את שמן הזית ואת תערובת השמרים. באמצעות מזלג, בהדרגה מערבבים את הקמח לתוך הנוזלים עד בשילוב. להפוך את הבצק החוצה על משטח עבודה נקי וחלק ולהשתמש בידיים שלך כדי ללוש את הבצק כדי עקביות הומוגנית חלקה. בעדינות מעיל את קערת ערבוב עם שמן זית, ולהחזיר את הבצק ללוש לקערה. מכסים בניילון נצמד ומכניסים למקום חם עד שהבצק מכפיל את גודלו, כ-1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמריםשמרים
מלחמלח
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מחממים את התנור ל 425 מעלות F, ומחממים את הגריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
תנורתנור
1
מוסיפים 2 כפות שמן זית, שיני השום המרוסקות, פלפל אדום מרוסק ופנצ ' טה למחבת טחון גדולה על אש בינונית. מבשלים את pancetta לאט עד שהוא מקבל חום ופריך. לאחר השום הפך חום זהוב להסיר אותו ולהשליך. הפעל את החום עד גבוה ולהוסיף את הפטריות. מתבלים במלח ובטחון עד שהפטריות רכות ונבלות, כ-5 דקות. שמור.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שוםשום
פטריותפטריות
שמן זיתשמן זית
פנצ ' טהפנצ ' טה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מנה את הבצק מוכן לחתיכות בגודל כדור גולף. אבק משטח עבודה עם קמח לגלגל כל פיסת בצק לתוך מלבן (או כל צורה שאתה אוהב, אני אוהב צורות לא סדירות). אם לא להשתמש בבצק מיד, לעטוף כל חתיכה בנפרד פלסטיק ושמורה עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
גלולגלול
עוטףעוטף
3
מברשת הגריל שחומם מראש עם שמן כדי להסיר כל crud. בזהירות לארגן כל פיסת בצק על הגריל ועל הגריל משני הצדדים עד הבצק נוקשה ופריך ויש לו סימני גריל משני הצדדים. זה קצת של char מוסיף טעם טעים!
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
Schmear כל חתיכה עם stracchino, העליון עם תערובת פנצ ' טה/פטריות, ומפזרים פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
פנצ ' טהפנצ ' טה
פרמזןפרמזן
5
שים את הפיצה בתנור שחומם מראש עד הגבינה נמסה, על 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
הסר מהתנור, מפזרים עירית טפטוף עם בלסמי בגילאי, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
עיריתעירית
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מאמא מיה, איזו פיצה!

מרכיבים

6ריבס, קצוץ טרי או קפואבלסמי בגילאי לטפטוף, אופציונליבלסמי בגילאי לטפטוף, אופציונלי1קבוצותעירית, פרוסה דקעירית, פרוסה דק1צביטהצביטה פלפל אדום מרוסק, אופציונליצביטה פלפל אדום מרוסק, אופציונלי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 C (4 אונקיות) חלב1/2 C (4 אונקיות) חלב3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, בתוספת יותר עבור משטח עבודהקמח לכל מטרה, בתוספת יותר עבור משטח עבודה2ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מגוון פטריות, כגון שיטאקי, קרמיני, צדפה, או מה שאתה רוצה, ניקה ופרוסמגוון פטריות, כגון שיטאקי, קרמיני, צדפה, או מה שאתה רוצה, ניקה ופרוס2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, ועוד לציפוי קערה וגרילשמן זית כתית מעולה, ועוד לציפוי קערה וגריל227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)pancetta, לחתוך לקוביות 1/2 אינץpancetta, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)stracchino (או גבינת שמנת קלה אחרת, כגון ריקוטה או permage blanc, בטמפרטורת החדרstracchino (או גבינת שמנת קלה אחרת, כגון ריקוטה או permage blanc, בטמפרטורת החדר