קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות47
מגזין

פיצות לחם צרפתי לאוהבי פטריות

פיצות לחם צרפתי לאוהבי פטריות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל פיצות לחם צרפתי אוהבי פטריות. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 854 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 42 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו רוטב ווסטרשייר, חמאה, לחם פריך ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו פיצות תרד ופיצות לחם צרפתי שוויצרי, פיצות בלסמיות קלויות ופיצות לחם צרפתי לקישואים, ו מרק בצל צרפתי עקף פיצות לחם צרפתי וסלט עם דיז'ון ויניגרט (מתכונים דומים).

הוראות

1
לנגב פטריות נקיות עם מגבת לחה. פורסים את הפטריות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
2
מחממים מחבת עמוקה עם שמן זית כתית מעולה וחמאה מעל חום בינוני. כאשר חמאה נמסה לתוך שמן, להוסיף מפרץ, שום ופטריות. מבשלים עד פטריות כהים ומכרז, 12 עד 15 דקות. מתבלים את הפטריות במלח ופלפל ומוסיפים יין. Deglaze המחבת עם יין, גלגל העין את הסכום. לנער את המחבת ולהוסיף את ווסטרשייר ותימין. כבה את החימום.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
פטריותפטריות
חמאהחמאה
שוםשום
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
טימיןטימין
ייןיין
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מחממים את המטגן ומפצלים את הלחם לאורכו ולרוחבו. חלול החוצה קצת הקרביים הרכים. טוסט הלחם בקלילות תחת broiler. מלא לחם עם פטריות באופן שווה ואז למעלה עם גבינה בנדיבות. ממיסים גבינה עד שהיא מחממת ובועות ואז מוציאים את הפיצות מהתנור ומכבים את המטגן.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
פטריותפטריות
לחםלחם
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור