קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

פירות יער שיכורים

פירות יער שיכורים
Drunken Berries הוא מזנון שמגיש 8. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מכיל 228 קלוריות, 2 גרם חלבון ו- 1 גרם שומן למנה. מתכון זה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו פטל שחור, תותים, ליקר אגסים ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זה מתכון זול למדי לחובבי האוכל הדרומי. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. עם ציון ספונקולרי של 43%, המנה הזו טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: נהר שוקולד מעל פירות יער שיכורים, עוגת פאונד בגריל עם פירות יער שיכורים וסילאבוב, ופירות יער חיטה לימונית עם נבטי בריסל קלויים (+ כל מה שרצית לדעת על גרגרי חיטה!) .

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Nature's Revenge Pet Nat רוזה. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
Nature's Revenge Pet Nat Rose
Nature's Revenge Pet Nat Rose
תווים של פטל ופירות יער עם כמה רמזים של אשכולית. לאחר מספר דקות, היין יציג מעט ניחוחות של קלמנטינה ואפרסק לבן. היין באמת חי. היין ממלא פה משיי ויבש (אין שאריות סוכר) אבל הפירותיות בחך נוטה לגרום לך לחשוב אחרת - החומציות מתונה, והסוף עובר לרמזים של ריבת תאנים עם מגע קטנטן של מליחות (כמו בריזת אוקיינוס).