קושיבינוני
מוכן ב32 דק.
מנות6
ציון בריאות6
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פלאפל של ג'יני

פלאפל של ג'יני
המתכון פלאפל של ג'יני יכול לספק השתוקקות המזרח התיכון שלך בערך 32 דקות. מנה זו מכילה כ 7 גר' של חלבון, 19 גרם של שומן, וסך הכל 298 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 325 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. גשו לסופר וקנו פלפלים סדוקים, שעועית חומוס, פטרוזיליה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: פלאפל של ג'יני, פלאפל, איך לעשות פלאפל / פלאפל עם חומוס, ו פלאפל מלך פלאפל ושווארמה מ ' ניו יורק א לה קארט.

הוראות

1
מחית את שעועית החומוס בקערה גדולה. מערבבים את הבצל, שום, כוסברה, פטרוזיליה, כמון, כורכום, אבקת אפייה, פירורי לחם, מלח ופלפל. אל תפחד להשתמש בידיים שלך. לעצב את התערובת לתוך 1 1/2 כדורי אינץ' ; אתה צריך לקבל 18 עד 2
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חומוסחומוס
אבקת אפייהאבקת אפייה
פירורי לחםפירורי לחם
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
כורכוםכורכום
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
כמוןכמון
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
אם התערובת אינה מחזיקה יחד, להוסיף קצת מים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
3
מחממים את השמן בטיגון עמוק ל 375 מעלות F (190 מעלות C). בזהירות לזרוק את הכדורים לתוך שמן חם, ומטגנים עד חום. אם אין לך טיגון עמוק, לחמם את השמן במחבת עמוקה כבדה על חום בינוני גבוה. ייתכן שיהיה עליך להתאים את החום מעט לאחר הזוג הראשון של פלאפל, הקפד להפוך לעתים קרובות כך שהם חומים באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
טיגון עמוקטיגון עמוק
מחבתמחבת