קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

פלחי פיצה בגריל מיני ברביקיו

פלחי פיצה בגריל מיני ברביקיו
פלחי פיצה בגריל מיני ברביקיו עשוי להיות רק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 104 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך פיצה קרום, עגבניות שרי, עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו פיצת עוף על האש בגריל, פיצת עוף על האש בגריל, ו פיצת עוף על האש בגריל עם בצל קרמל ובייקון (מתכונים דומים).

הוראות

1
גחלים או גריל גז לחום עקיף. אם באמצעות גריל פחם, לארגן גחלים סביב קצה של קופסת אש. פירורי פיצה למעלה עם שאר החומרים לפי סדר נתון.
מרכיבים שתצטרך
8 אונקיות גבינת מוצרלה חתוכה לפרוסות דקות8 אונקיות גבינת מוצרלה חתוכה לפרוסות דקות
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
מניחים פיצות מעל מרכז גריל פחם או מעל צד לא מחומם של גריל גז מעל חום בינוני. מכסים וגריל 8 עד 10 דקות, מסתובבים פיצות מדי פעם, עד גבינה מותכת ופיצות חמות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
חותכים כל 6 פלחי.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Castoro Cellars ן יין זינפנדל. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Castoro Cellars ן יין זינפנדל
Castoro Cellars ן יין זינפנדל
יין זינפנדל לבן ממשיך להיות אחד היינות הפופולריים יותר במיוחד בחודשי הקיץ. הזינפנדל הלבן שלנו מיוצר בסגנון שנותן את עצמו כדי להיות en-joyed עם או בלי ארוחה. זר היין מלא בדמויות פירות, פירות יער, דובדבנים ואבטיח, אם כי לא אינטנסיבי מדי. הטעמים עדינים ומלאי פרי זינפנדל, כולם מאוזנים עם מעט מתיקות כדי להפוך את היין היבש הזה נקי, חלק ומהיר בגימור. ליהנות ממנו עכשיו מכל סיבה שהיא, לוגם, pic-nick, או עם הארוחות האהובות עליך.