קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות40
ציון בריאות1
מגזין

פסטה איטלקית בפאן

פסטה איטלקית בפאן
פסטה איטלקית עם פן אחד יכולה להיות רק תוספת שאתם מחפשים. מתאים ל-40 מנות. מנה זו מכילה כ 6 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 89 קלוריות. גשו לסופר וקנו מים, רסק עגבניות, שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו כרוב ניצני שום מטוגן במחבת איטלקית, פסטה קלה עם סיר כדורי בשר, ו Pastan e Fagioli (פסטה איטלקית ומרק שעועית) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בשר חום עם שום במחבת גדולה; ניקוז. חזור למחבת.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים עגבניות, מרק ומים; מערבבים היטב. מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
מרקמרק
מיםמים
3
מוסיפים פסטה וקישואים; מערבבים היטב. כיסוי; מבשלים על חום בינוני-נמוך 15 דקות. או עד שהפסטה תהיה עדינה.
מרכיבים שתצטרך
קישואיםקישואים
פסטהפסטה
4
מערבבים רסק עגבניות ותיבול איטלקי עד מעורבב; למעלה עם גבינה.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
רסק עגבניותרסק עגבניות
גבינהגבינה

ציוד

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. סנטה Margherita קיאנטי Classico Riserva עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קיאנטי איטלקי אותנטי עשוי מענבים הגדלים בלב אזור הקיאנטי קלאסיקו של טוסקנה. ביטוי מעודן של ענבים Sangiovese, עם חומציות משמעותית מ pH הנמוך של הקרקע באזור זה.ניחוחות היין האדום המורכב הזה נעים בין דובדבנים ושזיפים לפרחי גלדיולות ופלינט ארצי. טעמים טאני, אלון בגילאי הם בהירים ועגולים, עם גימור יבש, חם, ארצי.מומלץ ליהנות עם מנות טעימות מאוד, כגון רטבים מבוססי עגבניות, רביולי פטריות, בשר בקר או צלי חזיר, ובשר בשר צבי כדי פסיון. זה גם מעולה עם גבינות בוגרות.תערובת: 85% סנג ' ובזה, 15% מרלו וקברנה סוביניון