קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

פסטה בייסיקו

פסטה בייסיקו
זקוק לארוחה צמחונית לקטו אובו ? פסטה בייסיקו יכולה להיות מתכון מצוין לנסות. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 338 קלוריות , 10 גרם חלבון ו -13 גרם שומן . תמורת 65 סנט למנה , מתכון זה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . המתכון הזה מבית Allrecipes דורש גבינת אסיאגו, טימין, מלח ופלפל וספגטי. עם ציון ספונקולרי של 67% , המנה הזו מוצקה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את פסטה הדיאטה הרצויה שלי: פסטה קישוא עוף אפוי וקייל , ארוחת ערב הערב: פסטה אלה בורינה (פסטה עם רוטב כפרי) ופסטת הדיאטה המומלצת שלי: פסטה קישוא עוף אפוי וקייל .

הוראות

1
מביאים לרתיחה סיר גדול עם מים מומלחים קלות.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשום קלוי 1 כפית רוטב חריףשמן שומשום קלוי 1 כפית רוטב חריף
ציוד שתשתמש בו
מים, בתוספת כוס אחתמים, בתוספת כוס אחת
2
מוסיפים פסטה ומבשלים במשך 8 עד 10 דקות או עד אל דנטה; לנקז. בקערה גדולה מערבבים שמן זית, שום, עגבנייה, טימין, מלח ופלפל. לזרוק עם פסטה.
מרכיבים שתצטרך
26 קרקרים מלוחים, מרוסקים, מחולקים26 קרקרים מלוחים, מרוסקים, מחולקים
קרקרים מלוחים, מרוסקים, מחולקיםקרקרים מלוחים, מרוסקים, מחולקים
2 טורטיות תירס כחול, קצוצות גס2 טורטיות תירס כחול, קצוצות גס
שמן זית כתית מעולה, ועוד להברשת בצקשמן זית כתית מעולה, ועוד להברשת בצק
(ארוז) פרמזן מגוררת דק(ארוז) פרמזן מגוררת דק
בשר חזיר טחון (רצוי ברקשייר גידול טבעי)בשר חזיר טחון (רצוי ברקשייר גידול טבעי)
ציוד שתשתמש בו
טופו מוצק, מפורקטופו מוצק, מפורק
3
מגישים עם גבינה.
מרכיבים שתצטרך
חסה ועגבניות פרוסות, לא חובהחסה ועגבניות פרוסות, לא חובה

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו הם הבחירות המובילות שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Piccini Chianti Classico. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-10 דולר.
פיצ'יני קיאנטי קלאסיקו
פיצ'יני קיאנטי קלאסיקו
אודם בהיר עם נימה של סגול. תווי שזיף, סיגליות מתערבבים עם גרגרי בר שופעים ובשלים. מרחיב וחיים בחיך, עם תחושת פה קטיפתית מתמשכת. הסיומת הארוכה קבורה בפירות. יין רב תכליתי, המומלץ להגיש בטמפרטורה של 64ºF, נפלא עם בשרים אדומים עסיסיים, צלוי או צלוי.