קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

פסטה ביצה עם כרישה

פסטה ביצה עם כרישה
פסטה ביצה עם כרישה עשויה להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 30 גרם חלבון, 29 גרם שומן, ובסך הכל 812 קלוריות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מתכון זה מאוכלרשת דורש פלפל, חמאה, שמן זית, כרישה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 65%, שהוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם פסטה עם כרישה, אפונה, פרמזן וביצה מטוגנת, ביצה אפויה על כרישה, ו אטריות סובה עם כרישה, בצל מתוק וביצה.

הוראות

1
הניחו סיר מים גדול על הכיריים לרתיחה. ממליחים את המים ואז מבשלים את הפסטה לאל דנטה, שומרים 1 כוס נוזל בישול לפני הניקוז.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
סירסיר
2
בינתיים ממלאים קערה גדולה או שוקעים במים קרים, פורסים את הכרישה לאורכה ואז פורסים לחתיכות בעובי 1/2 אינץ'. שוטפים את הכרישה, מפרידים בין כל השכבות ומסננים על מגבת מטבח.
מרכיבים שתצטרך
כרישהכרישה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
קערהקערה
3
מחממים את שמן הזית הבתולי והחמאה על אש בינונית, מוסיפים את הכרישה ומתבלים במלח ופלפל. מבשלים עד שהכרישה רכה ורכה, בערך 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
חמאהחמאה
כרישהכרישה
4
מוסיפים את היין ומערבבים. בקערה קטנה מקציפים את החלמונים ומזגים עם מי הבישול העמילניים החמים השמורים.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
מיםמים
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים את הביצים הממוזגות לרוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ביצהביצה
6
מוסיפים את הפסטה לרוטב הכרישה וזורקים לאיחוד למשך 2 דקות, או עד שנוצר רוטב ומצפה את הפסטה. למעלה עם גבינת פרמיג 'אנו-רג' יאנו ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
Parmigiano ReggianoParmigiano Reggiano
גבינהגבינה
פסטהפסטה
רוטברוטב
כרישהכרישה