קושיבינוני
מוכן ב48 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

פסטה בסגנון לזניה עם עניבת פרפר

פסטה בסגנון לזניה עם עניבת פרפר
מתכון לזניה בסגנון פפיון פסטות יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בסביבה 48 דקות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 37 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 504 קלוריות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית לתקציב. גשו לסופר וקנו פסטה עם עניבת פרפר, ביצה, גבינת מוצרלה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: לזניה ירקות עם סדינים לזניה תוצרת בית (ללא מכונת פסטה), לזניה בסגנון צרפתי, ו לזניה בסגנון גן.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Spalletti Kianti D. O. C. G. (). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
מיוצר בעיקר מן הגפנים Sangioveto של האחוזה Poggio Reale, זה יין קלאסי מובנה מראה הערות של אדמה ועור על האף עם גוונים woodsy. הפרי נקי ורך, עם טאנינים עדינים על הגימור.