קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

פסטה ברוטב שמנת אלפרדו

פסטה ברוטב שמנת אלפרדו
פסטה עם רוטב אלפרדו שמנת עשויה להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 11 גר' של חלבון, 18 גרם של שומן, וסך הכל 317 קלוריות. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 4. אם יש לך פלפל, שום, מרווה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: חברת בית הפסטה פטוצ'יני אלפרדו-רוטב שמנת עשיר שפך על פסטן הוא תענוג אמיתי, שמנת פסטאן אלפרדו, ו שמנת אלפרדו ופסטה שרימפס.

הוראות

1
שמן חום במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת ללא שומןשמנת ללא שומן
ציוד שתשתמש בו
אגוז מוסקט טחון אואגוז מוסקט טחון או
2
מוסיפים ירך חזיר, פלפל אדום ושום; מבשלים 3 דקות, ערבוב לעתים קרובות. להפחית את החום בינוני נמוך; מערבבים ברוטב אלפרדו, מרווה, ופלפל. לבשל, ערבוב כל הזמן, עד מחומם ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אלפרדורוטב אלפרדו
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
שמן קנולה לטיגון בשמן עמוקשמן קנולה לטיגון בשמן עמוק
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1/2 ענף רוזמרין1/2 ענף רוזמרין
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
3
בינתיים, לבשל פסטה על פי הוראות החבילה; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
4
הוסף פסטה למחבת; לזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
ציוד שתשתמש בו
אגוז מוסקט טחון אואגוז מוסקט טחון או
5
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 32 דולר.
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
"הרבה בשר, פירות יער ואופי שזיף על האף והחך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון מנוון שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- יין SpectatorColor: סגול עמוק-אדום אבל בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי מאוד ומורכב עם ניחוחות של דובדבנים ופטל מלווה בגוונים קלויים ומתובלים.טעם: ההשפעה בפה היא נוקבת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבו אלה רכים ומעוגלים היטב להתבלט. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.